Стратегії зростання

Стратегії зростання

ВЕЛИКИЙ ФЕСТИВАЛЬ МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ

icon12 грудня 2024

icon Київ, офлайн

Спеціальна ціна діє ще

Встигни придбати квиток на GET Business Festival 2024 за вигідною ціною

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
image

Вартість участі

1000 грн

3000
грн

    3
    сцени
    10
    панельних дискусій
    90+
    спікерів
    1300+
    учасників офлайн

    Генеральний партнер

    Головні партнери

    Генеральний інформаційний партнер

    image round text
    Про GET Business Festival 2024

    Україна проходить складний етап трансформацій, рушійною силою яких є малий і середній бізнес.

    Понад 90 підприємців – фахівців з маркетингу, digital, PR, цифрових технологій, e-commerce і фінансів – ділитимуться власним досвідом управління та розвитку бізнесу в умовах ризиків, мінливого бізнес-клімату, невизначеності і обмежених ресурсів

    Разом з експертами поговоримо про:
    • Соціальні реформи майбутнього: що покращиться та до яких змін готуватись бізнесу
    • Як українському бізнесу використати переваги європейської інтеграції
    • Взаємодію бізнесу з військовими бригадами та працевлаштування ветеранів: нові виклики для України
    • Еволюцію бізнесу: перехід від локального до глобального та з малого у середній. Ключові кроки на шляху до змін
    • Маркетплейси як точка зростання для малого та середнього бізнесу в Україні та світі
    • Як підприємцю розвинути автентичні партнерства та масштабувати бренд
    Взяти учать
    GET Business Festival 2024

    Сцени

    Особливість GET Business Festival – мультиформат!
    Ви самі можете сформувати свій план бізнес-навчання залежно від того, у якому напрямі бажаєте розвиватися. Для цього ми створили три тематичні сцени

    package image

    ГОЛОВНА СЦЕНА – СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ

    • Стратегії масштабування в обмеженому внутрішньому ринку: експорт як можливість
    • Досвід кризового менеджменту, управління ризиками, оптимізація ресурсів для виживання і розвитку
    • Партнерство і співпраця між малим, середнім і великим бізнесом, між бізнесом і державою
    • Фінансування і інвестиції: як залучити кошти для зростання у складні часи. Створення інвестиційного портфелю
    package image

    СЦЕНА БІЗНЕС-РОЗВИТКУ

    • Фінансові потоки та структура витрат під час непередбачуваних обставин: які фінансові інструменти допоможуть забезпечити стабільність і готовність до нових викликів
    • Інтеграція інновацій в управління і виробництво для підвищення ефективності в умовах дефіциту ресурсів
    • Аналіз різних ринків і конкурентів: нові можливості для зростання
    package image

    СЦЕНА МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ

    • Стратегії маркетингу у воєнний час
    • Створення стійких бізнес-моделей: соціальна відповідальність як конкурентна перевага
    • Нові інструменти для залучення і утримання клієнтів, роль брендингу і онлайн-маркетингу у 2024 році
    GET Business Festival 2024

    Сцени

    Особливість GET Business Festival – мультиформат!

    Ви самі можете сформувати свій план бізнес-навчання залежно від того, у якому напрямі бажаєте розвиватися. Для цього ми створили три тематичні сцени

    ГОЛОВНА СЦЕНА

    СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ

    • Стратегії масштабування в обмеженому внутрішньому ринку: експорт як можливість
    • Досвід кризового менеджменту, управління ризиками, оптимізація ресурсів для виживання і розвитку
    • Партнерство і співпраця між малим, середнім і великим бізнесом, між бізнесом і державою
    • Фінансування і інвестиції: як залучити кошти для зростання у складні часи. Створення інвестиційного портфелю

    СЦЕНА

    БІЗНЕС-КЕЙСІВ

    • Фінансові потоки та структура витрат під час непередбачуваних обставин: які фінансові інструменти допоможуть забезпечити стабільність і готовність до нових викликів
    • Інтеграція інновацій в управління і виробництво для підвищення ефективності в умовах дефіциту ресурсів
    • Аналіз різних ринків і конкурентів: нові можливості для зростання

    СЦЕНА

    МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ

    • Стратегії маркетингу у воєнний час
    • Створення стійких бізнес-моделей: соціальна відповідальність як конкурентна перевага
    • Нові інструменти для залучення і утримання клієнтів, роль брендингу і онлайн-маркетингу у 2024 році
    GET Business Festival 2024

    Програма

    Стратегії зростання

    8:00 — 10:00
    Реєстрація та велкам-кава
    10:00 — 10:15
    Вступне слово ведучого
    Юрій-Горбунов
    Юрій Горбунов

    Ведучий 1+1 Україна, продюсер та актор

    10:15 — 10:20
    Вітальне слово
    Тетяна-Смірнова
    Тетяна Смірнова

    CEO Ekonomika+

    10:20 — 11:20

    Панель

    Програма Ukraine Facility. Досягнення 2024 і плани 2025
    Наталія-Микольська
    Модератор
    Наталія Микольська

    Виконавча директорка Diia.City United

    Олена-Шуляк
    Олена Шуляк

    Голова Комітету ВРУ з питань держвлади, самоврядування, регіонального розвитку та містобудування, голова партії "Слуга Народу"

    Дмитро-Наталуха
    Дмитро Наталуха

    Голова Комітету Верховної Ради України з питань економічного розвитку

    Віталій-Коваль
    Віталій Коваль

    Міністр аграрної політики та продовольства України

    Євген-Заіграєв
    Євген Заіграєв

    Член правління ПриватБанку з питань корпоративного бізнесу та МСБ

    Ігор-Ліскі
    Ігор Ліскі

    Засновник EFI Group

    11:20 — 11:40
    Як реформи Міністерства соціальної політики вплинуть на діяльність бізнесу, що покращиться та до яких змін готуватись
    Дарʼя-Кудімова
    Оксана Жолнович

    Міністерка соціальної політики України, кандидатка юридичних наук

    11:40 — 12:30

    Панель

    Оборонна промисловість. Як defense tech може стати новим драйвером економіки України
    Микита-Міхальов
    Модератор
    Микита Міхальов

    Ведучий телеканалу "Ми - Україна"

    Дмитро-Наталуха
    Дмитро Наталуха

    Голова Комітету Верховної Ради України з питань економічного розвитку

    Марія-Берлінська
    Марія Берлінська

    Керівниця Victory Drones

    Ярослав-Філімонов
    Ярослав Філімонов

    СЕО компанії KVERTUS, експерт у сфері РЕБ та РЕР

    Спікер уточнюється
    12:30 — 12:50
    Чи варто починати бізнес зараз та який сценарій обрати: розбір ніш для старту бізнесу під час війни на реальних прикладах бізнес клієнтів OLX
    Ігор Сироватко

    Операційний директор OLX Україна та Центральна Азія, бізнес коуч

    12:50 — 13:40

    Панель

    Нас 31 млн. Демографічна стратегія – як влада, бізнес і суспільство долатимуть виклики.
    Оксана-Рудюк
    Модератор
    Оксана Рудюк

    PR Директорка American University Kyiv

    Ілона Пасечник
    Ілона Пасечник

    Директорка/HRD «АЛВІВА УКРАЇНА» керуючої компанії ALVIVA GROUP

    Дарина-Марчак
    Дарина Марчак

    Перша заступниця Міністра соціальної політики України

    Тимофій-Брік
    Тимофій Брік

    Ректор Університету Київської школи економіки

    Надія Крижановська

    Головна лікарка, ко-фаундерка Preventa

    Олег-Давиденко
    Олег Давиденко

    Директор з корпоративних комунікацій Групи Метінвест

    Руслан Приходько
    Руслан Приходько

    Заступник Міністра у справах ветеранів

    Нестача робочих рук - найбільший виклик демографічної кризи, яка склалась в Україні. Уряд розробив демографічну стратегію, яка передбачає шість кроків для поліпшення кадрового голоду. Бізнес вже пропонує свої варіанти вирішення проблеми дефіциту кадрів.

    13:40 — 14:30

    Панель

    Фінансовий сектор 2025: прогнози, виклики, можливості для бізнесу
    Олександр-Карпов
    Модератор
    Олександр Карпов

    Директор Української міжбанківської асоціації членів платіжних систем ЄМА, засновник та керівник Open API Group

    Сергій-Наумов
    Сергій Наумов

    Голова правління Ощадбанку

    Ірина-Старомінська
    Ірина Старомінська

    CEO Universal Bank

    Андрій-Семченко
    Андрій Семченко

    Директор з корпоративного бізнесу Страхової компанії ІНГО

    Катерина-Рожкова
    Катерина Рожкова

    Перша заступниця голови НБУ

    Тетяна-Тимченко
    Тетяна Тимченко

    Фінансова директорка Нової пошти

    Панель для топ-менеджерів крупних українських банків, які поділяться з учасниками форуму своїм баченням з наступних тем:

    • Якою буде фінансова система України у наступному році - стійкість, доступність, енергонезалежність, наявність ресурсів
    • Чи варто очікувати на розвиток програм доступного кредитування бізнесу і програм кредитування взагалі
    • Наскільки високими є ризики інфляції, курсової нестабільності, підвищення облікової ставки та подорожчання кредитів
    • Які технології фінансового сектору можуть стати ключовими у обслуговуванні бізнесу
    14:30 — 14:50
    Інструменти росту: як оплата частинами змінює правила гри для бізнесу
    Павло-Матіяш
    Павло Матіяш

    СEO Activitis та онлайн-сервісу eDilo


    • Збільшення доступності для клієнтів: Як можливість розбити платежі на частини впливає на прийняття рішень споживачами та підвищує середній чек

    • Оптимізація бізнес-процесів: Впровадження оплати частинами як інструмента для покращення фінансових потоків та зниження ризиків неплатежів

    • Нові конкурентні переваги: Чому пропозиція гнучких фінансових рішень стає важливим критерієм у боротьбі за лояльність клієнтів

    14:50 — 15:10
    Можливості доступного фінансування та інвестицій для МСБ від Проєкту USAID «Інвестиції для стійкості бізнесу»
    Юлія-Вітка
    Юлія Вітка

    Заступниця керівника Проєкту USAID "Інвестиції для стійкості бізнесу"


    • Результати Проєкту за рік щодо підтримки МСБ

    • Види фінансової підтримки (грантів), які доступні МСБ в рамках Проєкту

    • Умови та критерії для отримання фінансової підтримки

    • Механізм фінансування на основі досягнутих результатів. Приклади компаній, які успішно реалізували проєкти та отримали фінансову підтримку за результатами

    Ведучий другої частини заходу
    Руслан Шаріпов

    Сценарист і ведучий 1+1 media

    15:10 — 15:30
    Як створити EdTech-продукт, що диктує освітні тренди та виховує майбутніх лідерів. Кейс GoITeens
    Вячеслав Поліновський
    Вячеслав Поліновський

    СЕО онлайн-академії GoITeens


    • Як перетворити освітній продукт на платформу для розвитку лідерів майбутнього

    • Гейміфікація, проєктне навчання та розвиток soft skills як основа для залучення батьків та дітей

    • Як наші студенти вже у підлітковому віці заробляють на фрилансі, запускають стартапи та працюють у великих IT-компаніях

    • Чому кейси наших студентів – це не лише про освіту, а й про створення цінності для ринку

    • Потрапляння в Forbes і нагороди: як поєднання бізнес-логіки та освітньої місії допомогло академії стати визнаною

    15:30 — 16:20

    Панель

    Енергетика. Місто, в якому завжди є світло - погляд у майбутнє попри війну
    Ольга-Буславець
    Модератор
    Ольга Буславець

    Міністерка енергетики України у 2020 році

    Ольга-Рибачук
    Ольга Рибачук

    Керуюча директорка Elementum Energy

    Олександр-Клепалов
    Олександр Клепалов

    в.о. СЕО в Atmosfera

    Володимир-Перегудов
    Володимир Перегудов

    Старший координатор проєкту GIZ

    Олександр Кісільов
    Олександр Кісільов

    Радник генерального директора АТ «Енергетична компанія України»

    Тетяна Корнієнко
    Тетяна Корнієнко

    Директорка департаменту малого та середнього бізнесу Укргазбанку

    Ігор-Тинний
    Ігор Тинний

    Власник IVT group

    Енергетика – найбільш постраждалий сектор економіки через війну: однак постійно існуючі ризики знищення енергетичних потужностей і дефіцит обладнання, кадрів і ресурсів не зупинили бізнес. Драйвером змін стала розподілена генерація і альтернативні джерела енергії. В країні розроблені і діють спеціальні програми фінансування інвесторів, які хочуть побудувати в Україні нову енергетику. Від великих сонячних електростанцій до звичайних генераторів – все це працює на нашу незалежність.

    16:20 — 16:40
    Сонце як стратегічний актив. Як ми можемо використати його для зростання бізнесу?
    Сергій-Зінкевич
    Сергій Зінкевич

    Операційний директор SUNSAY NRG


    • Сонячна енергія як інструмент енергетичної незалежності: В умовах нестабільності енергосистеми України, сонячна енергія стає стратегічним ресурсом для бізнесу, дозволяючи забезпечити автономність, зменшити залежність від мережі та підвищити стійкість до кризових ситуацій

    • Інвестиція у стійке майбутнє: Використання сонячних технологій – це не лише екологічний вибір, але й економічно вигідний

    • Бізнес в Україні вже сьогодні отримує можливість знизити витрати на енергію, створюючи довгострокову конкурентну перевагу

    • Репутаційний капітал та залучення інвесторів: Орієнтація на сонячну енергетику відповідає світовим тенденціям сталого розвитку

    • Для українських компаній це шанс вижити під час постійних відключень та показати свою прогресивність, залучити міжнародних партнерів та інвесторів, які цінують екологічність і соціальну відповідальність

    16:40 — 17:00
    Чому у бізнесі важливо мріяти і як це робити правильно.
    Лідія-Білас
    Лідія Білас

    Засновниця мережі освітніх проєктів МрійДій


    • Лідери не мріють – міф. Чому сучасний керівник має бути гнучким, винахідливим, вміти мріяти та бути творчим?

    • Кожен великий проєкт починається з мрії. Мрія – це не щось ефемерне, а результат того, наскільки розвивається людина та розширює власний світогляд.

    • Як правильно мріяти у бізнесі, як готувати підґрунтя для мрій, яких помилок уникати та що робити аби мрія стала реальністю?

    17:00 — 17:20
    Як держава може підтримати малий бізнес?
    Макс-Нефьодов
    Макс Нефьодов

    Директор з інноваційних рішень


    • Уряд ухвалив вересні 2024 нову Стратегію підтримки МСП до 2027-го

    • Вперше є надія, що Стратегія не залишиться лише позитивними побажаннями, а буде повністю профінансована

    • 4 великих блоки направлені на досягнення конкретних метрик - покращення індексу економічної свободи, збільшення числа експортерів і зниження безробіття

    17:20 — 18:20

    Панель

    Від локального до глобального: стратегії зростання та диверсифікації для українського бізнесу
    Модератор
    Ірина Золотаревич

    Президентка International Upscaling Coaching Group, радниця міністра соцполітики Оксани Жолнович

    Ніна-Домбровська
    Ніна Домбровська

    Співвласниця Beehive Cosmetics

    Іван-Мовчан
    Іван Мовчан

    СЕО Українська Вагова Компанія

    Александр-Дэмочко
    Олександр Демочко

    Співвласник, керуючий партнер СВК «ЯГІДКИ»

    Олег Заплетнюк

    Генеральний директор ТАС Агро

    Володимир Славінський

    Директор з торгівлі "НІБУЛОНу"

    Марійка Небоженко

    Керівниця центру Дія.Бізнес у Варшаві

    В Україні зараз працює понад 2 млн малих і середніх приватних підприємців. Вони можуть бути рушійною силою для зростання і розвитку економіки, сприяючи створенню робочих місць і збільшенню ВВП країни. Під час панельної дискусії зосередимося на підходах, які допомагають зміцнити позиції підприємців на внутрішньому ринку, так і забезпечити їхній вихід на нові міжнародні ринки. Розглянемо стратегії для масштабування бізнесу, які дозволять перетворити локальні компанії у гравців на глобальній арені.

    Сцена маркетингових стратегій

    8:00 — 9:50
    Реєстрація та велкам-кава
    9:50 — 10:00
    Вітальне слово ведучого
    Нікіта-Добринін
    Нікіта Добринін

    Ведучий проєкту «Ближче до зірок» на телеканалі ТЕТ, тато, підприємець та інфлюенсер

    10:00 — 10:15
    Що дивиться і читає ваш споживач у 2024? — інстайти з дослідження Gradus Research про медіаспоживання
    Євгенія-Близнюк
    Євгенія Близнюк

    Соціологиня, засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research

    Виклики часу настільки цифровізували і без того діджиталізованого українського споживача, що навіть покупки офлайн не обходяться без смартфона. Водночас українці на третьому році повномасштабної війни втомилися від безперервного слідкування за новинами і переключають свою увагу на розважальний контент

    • На яких платформах вони проводять час щодня?
    • Де читають новини та споживають відеоконтент?
    • Якими месенджерами і соцмережами найбільше користуються та як ситуація змінилася за рік?
    • Звичка платити за контент стає нормою. Які платні сервіси за підпискою обирають українці?
    10:15 — 10:35
    Адаптивність комунікації в умовах існуючої стратегії бренду
    Тарас Маципура

    Віцепрезидент з маркетингу PJSC Carlsberg Ukraine

    10:35 — 10:55
    Брендинг у війну. Навіщо заморочуватись?
    Ірина-Мєтньова
    Ірина Мєтньова

    Засновниця Vandog Agency


    • Брендинг у важкі часи, на що звертати увагу

    • Правильно вибудований бренд — прорив для компанії

    • Брендинг має здатність надихати як працівників компанії, так і споживачів. Як створюється надихаючий брендинг?

    10:55 — 11:45

    Панель

    Ефективність партнерських програм: секрети успішної співпраці з брендами та інфлюєнсерами
    Модератор
    Сергій Костя

    Маркетинг-директор Bolt у країнах Центральної, Східної Європи та Азії

    Янович
    Євген Янович

    Актор, ведучий шоу «20:23»

    Ольга-Дівущак
    Ольга Дівущак

    Маркетологиня Foundation Coffee Roasters, Co-founder Paint digital Agency

    Катерина-Жураківська
    Катерина Жураківська

    Директорка з маркетингу БФК Gulliver

    Антон-Бокий
    Антон Бокий

    Chief Marketing Officer INTERTOP Ukraine

    Альона-Горковенко
    Альона Горковенко

    Marketing Team Manager, OLX Ukraine and CA

    Ключові аспекти побудови ефективних партнерських програм у сучасному маркетингу. Як створювати взаємовигідні колаборації, які стратегії допомагають досягти довготривалої лояльності аудиторії та як уникати основних помилок у комунікації. Креативні підходи, що дозволяють розвинути автентичні партнерства та масштабувати бренд.

    11:45 — 12:05
    Пишатись, закохуватись та сміятись разом: як створюються нові українські історії про ветеранів та ветеранок
    Яна-Гончаренко
    Яна Гончаренко

    Директорка з комунікацій та сталого розвитку Starlight Media

    12:05 — 12:45

    Панель

    Червоні прапорці у комунікаціях під час війни:
    Анастасія-Гудима
    Модератор
    Анастасія Гудима

    Директорка департаменту з питань розмаїття, інклюзії та рівних можливостей

    Антон Семенов
    Антон Семенов

    Засновник волонтерського проєкту "Як ти, брате?"

    Олег-Демчик
    Олег Демчик

    Президент Клубу професійних перемовників, волонтер проєкту "Як ти брате?"

    Поліна-Толмачова
    Поліна Толмачова

    Директорка з маркетингу телеканалів ICTV та ICTV2

    Оксана Мороз
    Оксана Мороз

    Засновниця ініціативи "Як не стати овочем", авторка і ведуча радіо- / телепрограм з інфогігієни.

    Аліна-Смишляк-Борода
    Аліна Смишляк-Борода

    Директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech

    Поговоримо про те, як правильно вести комунікацію зі ЗМІ, колегами, ветеранами та в сім'ї в умовах воєнного стану, психологічної напруги та конфліктів, виражати емпатію, мотивувати та допомагати. Основні виклики, які виникають у взаємодії зі ЗМІ, ветеранами, а також на рівні корпоративних і соціальних ініціатив. Ефективні практики, як демонструвати емпатію та підтримку, зберігаючи етичні стандарти, мотивувати та допомагати, враховуючи психологічну напругу та конфлікти. Як уникати помилок та створювати комунікацію, яка зміцнює суспільство й адаптована до умов воєнного часу

    12:45 — 13:05
    «Новий етап розвитку під час Великої війни: як український OOH-ринок гартується і цифровізується попри все»
    Іванченко-Віктор
    Віктор Іванченко

    Head of Strategy & R&D

    • Тенденції в OOH-медіа: global vs. local
    • В пошуках нової value — Що ціннісною пропозицією для українського OOH-рекламодавця і як Megapolis+ перевинайшов себе
    • кейси Megapolis+, що ми зробили під час війни
    • Велике дослідження для галузі ООН - як це працює
    13:05 — 13:25
    Креативний контент для брендів: як створювати ролики, що працюють
    Владислав-Шевченко
    Владислав Шевченко

    Експерт зі створення відеоконтенту, блогер, сценарист

    13:25 — 14:05

    Панель

    Сила слова: як будувати соціально відповідальне медіасередовище на своїх диджитал платформах
    Володимир Завадюк
    Модератор
    Володимир Завадюк

    Керівник Big Brave Events 1+1 media

    Олексій Суровцев

    Актор, зоозахисник. Власник притулку для тварин і ветеринарної клініки «Бородата котомамуля»

    Олена-Мандзюк
    Олена Мандзюк

    Інфлюєнсерка, громадська діячка, засновниця домашніх фітнес програм DreamFit

    VOLODYMYR-BIRIUKOV
    Володимир Бірюков

    Теле та радіоведучий, міжнародний журналіст, фіксер, волонтер

    Присвячена обговоренню ролі публічних осіб у формуванні свідомого та відповідального диджитал простору. Як соціальна відповідальність стала невід'ємною частиною діяльності блогерів, інфлюенсерів та лідерів думок. Як використовувати свої медіаплатформи для донесення важливих суспільних меседжів. Ключові виклики, з якими стикаються лідери думок в процесі створення відповідального контенту, та способи збереження автентичності та довіри аудиторії, не втрачаючи при цьому соціальної значущості. Приклади успішних кампаній та особистий досвід впливу на суспільство через диджитал середовище

    Ведуча другої частини заходу
    Ірина-Прокоф’єва
    Ірина Прокоф’єва

    Ведуча 1+1 Марафон, спеціальна кореспондентка ТСН. Тиждень

    14:05 — 14:25
    Тема уточнюється
    Спікер уточнюється
    • Як ШІ змінює процеси в командах і компаніях?
    • Для яких задач та типів автоматизацій рутини менеджменту ШІ підходить найкраще?
    • На що варто звертати увагу при використанні різних типів інструментів ШІ?
    14:25 — 15:25

    Панель

    Соціальні проєкти у воєнний час: виклики та можливості
    Модератор
    Юлія Соцька

    Керівниця PR, БФ "Повернись живим"

    Яна Ляхович

    Керівниця департаменту корпоративних та інтегрованих комунікацій 1+1 media

    Олена Осипчук
    Олена Осипчук

    PR-директорка SOCAR Energy Ukraine

    Валерія-Татарчук
    Валерія Татарчук

    Засновниця БФ "ТВОЯ ОПОРА"

    Олег Карпенко

    Заступник директора фонду "Повернись живим"

    Тетяна-Філоненко
    Тетяна Філоненко

    Керівниця пресофісу Київстар

    Маша Проніна

    Head of marketing мережі супермаркетів ЕКО МАРКЕТ

    Про ініціативи, спрямовані на допомогу військовим, дітям-сиротам, ветеранам та людям з інвалідністю. Як організації та бізнеси розробляють програми, щоб допомогти цим вразливим групам подолати наслідки війни. Виклики, з якими стикаються ці проєкти, ефективні формати співпраці з державою та міжнародними донорами та як подібні ініціативи допоможуть відбудові України.
    15:25 — 15:40
    Репутація – опора українського бізнесу та основна перевага у конкурентній війні. Як її побудувати та зберегти?
    Олена-Зубарєва
    Олена Зубарева

    Директор із стратегічних комунікацій Terwin, експерт з репутації та сталого розвитку

    15:40 — 16:00
    Економетрика 2.0: чому Meta і Google інвестують у власні підходи та чим вона корисна для українського бізнесу
    Дар’я Маліхатко

    Director Data Science Publicis Groupe Ukraine


    Український бізнес переживає найбільш турбулентні часи. Як показує практика, у періоди криз саме маркетингові бюджети стають статтею економії компаній. Тож який інструмент може допомогти маркетологам визначити найефективніші канали комунікації для досягнення бізнес-цілей? Поговоримо про те, що таке економетричне моделювання на фактичних прикладах без складних статистичних термінів. Та чому воно переживає свій ренесанс

    16:00 — 16:20
    Чому абсолютно будь-якій сфері потрібен креатив для ефективної діяльності
    Олег-Свищ
    Олег Свищ

    Кофаундер та креативний директор idealers


    • Стандартні рішення без креативного підходу більше не працюють: як бізнесам його впровадити?

    • Креатив задля креативу ≠ правильний підхід

    • Чеклист: з чого складається ефективний креатив

    • Кейс донат-гурту Badstreet Boys: підхід який трансформував напрямок донатерства в Україні

    16:20 — 17:10

    Панель

    Бойові бригади та бізнес: як ефективніше просувати образ захисника України через партнерські комунікації
    Наталія-Нагорна
    Модератор
    Наталія Нагорна

    Воєнна кореспондентка ТСН

    Христина-Бондаренко
    Христина Бондаренко

    Начальник відділу комунікацій 3 ОШБр, лейтенант ЗСУ

    Оксана-Бондаренко
    Оксана Бондаренко

    Лейтенант, начальниця інформаційно-комунікативного відділу 12-ої бригади "Азов"

    Олександр-Клевецький
    Олександр Клевецький

    Молодший сержант, заступник начальника інформаційно-комунікативного відділу 12-ої бригади “Азов”

    Володимир Дегтярьов

    Штаб-сержант 13 бригади НГУ "Хартія"

    Павло-Юров
    Павло Юров

    Служба інформації та комунікації, Перша Президентська бригада оперативного призначення ім. гетьмана Петра Дорошенка НГУ «Буревій»

    Присвячена пошуку ефективних методів популяризації військової служби та формуванню позитивного образу українського захисника, а також ролі бізнесу у цих процесах. Як професійно залучати українців до лав ЗСУ, використовуючи сучасні маркетингові інструменти? Як бізнес може підтримувати рекрутингові кампанії, посилюючи довіру та залучення аудиторії? Ризики та етичні аспекти таких комунікацій, важливість креативних кампаній, які сприяють згуртованості суспільства, та приклади партнерств бізнесу й військових для досягнення спільної мети.

    Сцена бізнес кейсів

    11:50 — 12:00
    Вітальне слово ведучого
    Максим-Сухенко
    Максим Сухенко

    Ведучий телеканалу 2+2 та загальнонаціонального марафону «Єдині новини»

    12:00 — 12:20
    Тема: Українізація пошуку: як змінився обʼєм запитів українською протягом 2024 і що це значить для бізнесу
    Владислав-Трішкін
    Владислав Трішкін

    Тімлід команди SEO в Promodo


    • Динаміка українськомовних запитів по 8 нішам за 2024 рік

    • Важливість версії українською зростає. Прогноз на 2025 рік

    • Чому просто перекладу недостатньо. Приклади на кейсах

    12:20 — 12:40
    Перехід з малого бізнесу в середній. 11 кроків на шляху до змін
    Юрій-Копишинський
    Юрій Копишинський

    СЕО агенції диджитал-маркетингу Webpromo


    • Перехід з малого бізнесу в середній: 1. Як зрозуміти, що час прийшов

    • Граблі, які чекають гравців на цьому шляху. Як їх виявити та обминути

    • Як запустити процес та не зламатись (призма досвіду Webpromo)

    12:40 — 13:00
    Як безболісно інтегрувати ШІ у робочі процеси
    Крістіна-Ніколаєва
    Крістіна Ніколаєва

    Strategic Initiatives & AI Lead практики VIRSHI, One Philosophy

    Чому ваша команда досі не працює з ШІ: основні управлінські помилки і точка зору працівника
    Визначаємо готовність команди до впровадження ШІ та підходи до KPIs Системно або ніяк: ADKAR як фреймворк успішної трансформації
    На власному прикладі: як ми впроваджуємо ШІ у One Philosophy та наскільки успішно

    13:00 — 13:40

    Панель

    Як штучний інтелект змінює нашу реальність прямо зараз?
    Тетяна-Шерман
    Модератор
    Тетяна Шерман

    Керівниця з маркетингу та комунікацій Академії ДТЕК

    Олександр Краковецький

    CEO DevRain, CTO DonorUA

    Володимир-Красотін
    Володимир Красотін

    Директор з цифрової трансформації фармацевтичної компанії "Дарниця"

    Андрій Желєзняк

    Директор BigData, Київстар

    Дмитро Самолюк
    Дмитро Самолюк

    Head of Digital, телеканали «Ми-Україна» та «Ми-Україна+»

    Ольга Кронда

    Начальник департаменту розвитку інновацій ІР офісу

    Штучний інтелект стає однією з ключових рушійних сил сучасного бізнесу, яка впливає на всі аспекти – від підвищення ефективності операцій до покращення клієнтського досвіду. Чи можемо ми захистити свої дані, як ШІ впливає на зростання бізнесу, етика штучного інтелекту, майбутнє без людей, ШІ в комплаєнс-індустрії – на ці та багато інших питань ми будемо шукати відповіді з потужними учасниками дискусії.
    13:40 — 14:00
    Стала цифрова еволюція: People First!
    Тетяна-Шерман
    Тетяна Шерман

    Керівниця з маркетингу та комунікацій Академії ДТЕК

    14:00 — 14:20
    Малий бізнес у великому цифровому світі: Чому кібербезпека важлива
    Василь-Задворний
    Василь Задворний

    Київська школа економіки. Lead expert


    • Важливість кібердіагностики для малого та середнього бізнесу

    • Послуги, які можна безкоштовно отримати в Програмі з кібердіагностики бізнесу

    14:20 — 14:40
    Etsy, eBay, Shopify – як платформ для доступних продажів товарів, вироблених в Украіни, клієнтам в США, ЕС, Азію. Як українцям підкорити глобальні ринки?
    Юлія-Павленко
    Юлія Павленко

    Директорка міжнародних операцій АТ «Укрпошта», ініціаторка проєкту E-Export School

    Сьогодні більше 36 тис діючих украінських магазинів на Etsy та більше 12 тис на eBay .. але їх може бути значно більше, адже такі інструменти доступні для багатьох виробників. Навіть для тих у кого обмежений бюджет на просування.. адже якщо є доступ до інтернету, банківської картки та пошти, можна проживати в будь-якому населеному пункті Украіни, виробляти чудові товари і продавати їх покупцям по всьому світу.

    • Які інструменти доступні українцям нині
    • Які бізнес моделі активні
    • Як функціонує операційна система
    • Які існують обмеження і як їх подолати
    • Де шукати знання та натхнення?
    14:40 — 15:20

    Панель

    Маркетплейси як інструмент розвитку МСБ
    Олександр-Лапко
    Модератор
    Олександр Лапко

    CEO платіжного сервісу RozetkaPay

    Олександр Власенко

    Head of Marketplace Growth Department Netpeak Ukraine

    Андрій Логвін

    Засновник і CEO Kasta

    Тетяна-Шляпіна
    Тетяна Шляпіна

    Account Director у Disqover Agency

    Які виклики та можливості зʼявляються перед виробниками, які працюють на цих платформах? Чи посилюють маркетплейси безпеку даних і гарантію безпечної угоди між продавцем і споживачем? Які зміни відбулися, або чи очікуються нововведення в онбордингу компаній у 2024-2025 роках? Як вийти на маркетплейс і не загубитися серед інших товарів і брендів? Разом з експертами ми обговоримо стратегії партнерств та колаборацій, ефективного планування бюджету на маркетинг, взаємодію логістичних операторів і маркетплейсів та інші питання, які турбують кожного підприємця сьогодні.

    Ведуча другої частини заходу
    Катерина-Нестеренко
    Катерина Нестеренко

    Ведуча «Україна сьогодні» на телеканалі 2+2 та загальнонаціонального марафону «Єдині новини»

    15:20 — 15:40
    Вижити, розвинутися, масштабуватися: як франчайзинг відкриває можливості для бізнесу у складних реаліях
    Марія-Дорош
    Марія Дорош

    CPO компанії FRANCH


    • Нові та специфічні тренди ринку франчайзингу України

    • Цікаві сучасні кейси українського ринку франчайзингу

    • Можливості, які франчайзинг надає сьогодні для власників бізнесів та починаючих підприємців

    15:40 — 16:00
    Стратегія та драйвери масштабування бізнесу в умовах невизначеності
    Антоніна-Кроливець
    Антоніна Кроливець

    Підприємиця, співзасновниця та СЕО мережі студій манікюру Bunny Nails та Bunny Academy


    • Побудова стратегії масштабування на висококонкурентному ринку: власний досвід адаптації бізнес-моделі під час зростання

    • ІТ-продукт як ключовий фактор автоматизації сервісу: як створення власних ІТ-рішень допомагає покращити ефективність та гнучкість бізнесу під час зростання

    • Навчання і перекваліфікація співробітників через власну академію: підвищення кваліфікації працівників через навчання як інструмент стандартизації сервісу на всіх рівнях масштабування бізнесу

    • HR-система для управління персоналом і підтримки корпоративної культури: розробка стратегій для залучення, мотивації та утримання кадрів як основи стійкого розвитку бізнесу

    16:00 — 16:20
    Доступ до фінансування для МСБ
    Уеслі Джордан
    Уеслі Джордан

    Директор VisionFund Ukraine


    • Різні джерела фінансування (змішане фінансування)

    • Як прийняти рішення про кредит?

    16:20 — 17:00

    Панель

    Підтримка підприємців у 2025 році: грантові та навчальні можливості
    Аліна-Севастюк
    Модератор
    Аліна Севастюк

    Маркетологиня та комунікаційниця VisionFund Ukraine

    Mariia-Utiuzh
    Марія Утюж

    Заступниця директора Ресурсного центру ГУРТ

    Світлана-Гаращенко
    Світлана Гаращенко

    Старша радниця з GESI в Abt Global Україна, програма GGF

    Олеся-Бондар
    Олеся Бондар

    Директорка Українського Жіночого Фонду

    Олександр-Ткачук
    Олександр Ткачук

    Cпівзасновник ТМ "Вишиваночка", засновник ТОВ "РБ Добряк"

    Дмитро Новицький

    Директор Київського міського центру зайнятості

    Обговорення ключових тенденцій грантового фінансування і нефінансової підтримки підприємців у 2025 році: нові пріоритети донорів, на що звернути увагу при написанні грантових заявок та що дають навчальні програми з відкриття та ведення бізнесу. Розгляд регіональних та міжнародних програм, адаптованих для бізнесу, а також вплив політичних та економічних змін на грантову підтримку. Серед іншого буде розглянуто питання, як гранти можуть стати стратегічним ресурсом для розвитку компанії.

    90+ експертів

    Спікери

    Ігор Сироватко

    Операційний директор OLX Україна та Центральна Азія, бізнес коуч
    Сергій-Наумов

    Сергій Наумов

    Голова правління Ощадбанку
    Олег-Давиденко

    Олег Давиденко

    Директор з корпоративних комунікацій Групи Метінвест
    Дарʼя-Кудімова

    Оксана Жолнович

    Міністерка соціальної політики України, кандидатка юридичних наук
    Олена-Шуляк

    Олена Шуляк

    Голова Комітету ВРУ з питань держвлади, самоврядування, регіонального розвитку та містобудування, голова партії "Слуга Народу"

    Андрій Логвін

    Засновник і CEO Kasta
    Євген-Заіграєв

    Євген Заіграєв

    Член правління ПриватБанку з питань корпоративного бізнесу та МСБ
    Дмитро-Наталуха

    Дмитро Наталуха

    Голова Комітету Верховної Ради України з питань економічного розвитку

    Андрій Желєзняк

    Директор BigData, Київстар
    Олена Осипчук

    Олена Осипчук

    PR-директорка SOCAR Energy Ukraine
    Олександр-Клепалов

    Олександр Клепалов

    в.о. СЕО в Atmosfera
    Ярослав-Філімонов

    Ярослав Філімонов

    СЕО компанії KVERTUS, експерт у сфері РЕБ та РЕР
    Сергій-Зінкевич

    Сергій Зінкевич

    Операційний директор SUNSAY NRG
    Андрій-Семченко

    Андрій Семченко

    Директор з корпоративного бізнесу Страхової компанії ІНГО
    Володимир-Красотін

    Володимир Красотін

    Директор з цифрової трансформації фармацевтичної компанії "Дарниця"

    Тарас Маципура

    Віцепрезидент з маркетингу PJSC Carlsberg Ukraine
    Альона-Горковенко

    Альона Горковенко

    Marketing Team Manager, OLX Ukraine and CA
    Тетяна Корнієнко

    Тетяна Корнієнко

    Директорка департаменту малого та середнього бізнесу Укргазбанку
    Владислав-Трішкін

    Владислав Трішкін

    Тімлід команди SEO в Promodo
    Наталія-Микольська

    Наталія Микольська

    Виконавча директорка Diia.City United

    Олег Заплетнюк

    Генеральний директор ТАС Агро
    Вячеслав Поліновський

    Вячеслав Поліновський

    СЕО онлайн-академії GoITeens
    Дарина-Марчак

    Дарина Марчак

    Перша заступниця Міністра соціальної політики України
    Юрій-Горбунов

    Юрій Горбунов

    Ведучий 1+1 Україна, продюсер та актор
    Іванченко-Віктор

    Віктор Іванченко

    Head of Strategy & R&D
    Антоніна-Кроливець

    Антоніна Кроливець

    Підприємиця, співзасновниця та СЕО мережі студій манікюру Bunny Nails та Bunny Academy
    Тетяна-Філоненко

    Тетяна Філоненко

    Керівниця пресофісу Київстар
    Павло-Юров

    Павло Юров

    Служба інформації та комунікації, Перша Президентська бригада оперативного призначення ім. гетьмана Петра Дорошенка НГУ «Буревій»
    Василь-Задворний

    Василь Задворний

    Київська школа економіки. Lead expert

    Олексій Суровцев

    Актор, зоозахисник. Власник притулку для тварин і ветеринарної клініки «Бородата котомамуля»
    Нікіта-Добринін

    Нікіта Добринін

    Ведучий проєкту «Ближче до зірок» на телеканалі ТЕТ, тато, підприємець та інфлюенсер
    Тетяна-Шерман

    Тетяна Шерман

    Керівниця з маркетингу та комунікацій Академії ДТЕК
    Олександр-Лапко

    Олександр Лапко

    CEO платіжного сервісу RozetkaPay
    Лідія-Білас

    Лідія Білас

    Засновниця мережі освітніх проєктів МрійДій

    Дмитро Новицький

    Директор Київського міського центру зайнятості

    Маша Проніна

    Head of marketing мережі супермаркетів ЕКО МАРКЕТ
    Олег-Свищ

    Олег Свищ

    Кофаундер та креативний директор idealers
    Віталій-Коваль

    Віталій Коваль

    Міністр аграрної політики та продовольства України
    Яна-Гончаренко

    Яна Гончаренко

    Директорка з комунікацій та сталого розвитку Starlight Media
    Павло-Матіяш

    Павло Матіяш

    СEO Activitis та онлайн-сервісу eDilo
    Олеся-Бондар

    Олеся Бондар

    Директорка Українського Жіночого Фонду
    Тетяна-Шляпіна

    Тетяна Шляпіна

    Account Director у Disqover Agency
    Світлана-Гаращенко

    Світлана Гаращенко

    Старша радниця з GESI в Abt Global Україна, програма GGF
    Тетяна-Смірнова

    Тетяна Смірнова

    CEO Ekonomika+
    Олександр Кісільов

    Олександр Кісільов

    Радник генерального директора АТ «Енергетична компанія України»
    VOLODYMYR-BIRIUKOV

    Володимир Бірюков

    Теле та радіоведучий, міжнародний журналіст, фіксер, волонтер
    Ольга-Буславець

    Ольга Буславець

    Міністерка енергетики України у 2020 році
    Аліна-Смишляк-Борода

    Аліна Смишляк-Борода

    Директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech
    Олександр-Ткачук

    Олександр Ткачук

    Cпівзасновник ТМ "Вишиваночка", засновник ТОВ "РБ Добряк"
    Оксана-Рудюк

    Оксана Рудюк

    PR Директорка American University Kyiv

    Руслан Шаріпов

    Сценарист і ведучий 1+1 media
    Олена-Зубарєва

    Олена Зубарева

    Директор із стратегічних комунікацій Terwin, експерт з репутації та сталого розвитку
    Аліна-Севастюк

    Аліна Севастюк

    Маркетологиня та комунікаційниця VisionFund Ukraine
    Уеслі Джордан

    Уеслі Джордан

    Директор VisionFund Ukraine

    Ольга Кронда

    Начальник департаменту розвитку інновацій ІР офісу
    Макс-Нефьодов

    Макс Нефьодов

    Директор з інноваційних рішень
    Mariia-Utiuzh

    Марія Утюж

    Заступниця директора Ресурсного центру ГУРТ
    Руслан Приходько

    Руслан Приходько

    Заступник Міністра у справах ветеранів
    Тетяна-Тимченко

    Тетяна Тимченко

    Фінансова директорка Нової пошти
    Олена-Мандзюк

    Олена Мандзюк

    Інфлюєнсерка, громадська діячка, засновниця домашніх фітнес програм DreamFit
    Ігор-Ліскі

    Ігор Ліскі

    Засновник EFI Group
    Марія-Берлінська

    Марія Берлінська

    Керівниця Victory Drones

    Олег Карпенко

    Заступник директора фонду "Повернись живим"

    Юлія Соцька

    Керівниця PR, БФ "Повернись живим"
    Янович

    Євген Янович

    Актор, ведучий шоу «20:23»
    Христина-Бондаренко

    Христина Бондаренко

    Начальник відділу комунікацій 3 ОШБр, лейтенант ЗСУ
    Олександр-Карпов

    Олександр Карпов

    Директор Української міжбанківської асоціації членів платіжних систем ЄМА, засновник та керівник Open API Group

    Олександр Бородін

    Прес-офіцер 3 штурмової бригади ЗСУ
    Катерина-Рожкова

    Катерина Рожкова

    Перша заступниця голови НБУ
    Ігор-Тинний

    Ігор Тинний

    Власник IVT group

    Марійка Небоженко

    Керівниця центру Дія.Бізнес у Варшаві
    Володимир-Перегудов

    Володимир Перегудов

    Старший координатор проєкту GIZ

    Володимир Дегтярьов

    Штаб-сержант 13 бригади НГУ "Хартія"

    Сергій Костя

    Маркетинг-директор Bolt у країнах Центральної, Східної Європи та Азії
    Ірина-Старомінська

    Ірина Старомінська

    CEO Universal Bank
    Марія-Дорош

    Марія Дорош

    CPO компанії FRANCH
    Ольга-Рибачук

    Ольга Рибачук

    Керуюча директорка Elementum Energy
    Оксана Мороз

    Оксана Мороз

    Засновниця ініціативи "Як не стати овочем", авторка і ведуча радіо- / телепрограм з інфогігієни.

    Ірина Золотаревич

    Президентка International Upscaling Coaching Group, радниця міністра соцполітики Оксани Жолнович
    Микита-Міхальов

    Микита Міхальов

    Ведучий телеканалу "Ми - Україна"
    Юрій-Копишинський

    Юрій Копишинський

    СЕО агенції диджитал-маркетингу Webpromo
    Дмитро Самолюк

    Дмитро Самолюк

    Head of Digital, телеканали «Ми-Україна» та «Ми-Україна+»
    Оксана-Бондаренко

    Оксана Бондаренко

    Лейтенант, начальниця інформаційно-комунікативного відділу 12-ої бригади "Азов"
    Александр-Дэмочко

    Олександр Демочко

    Співвласник, керуючий партнер СВК «ЯГІДКИ»
    Наталія-Нагорна

    Наталія Нагорна

    Воєнна кореспондентка ТСН
    Валерія-Татарчук

    Валерія Татарчук

    Засновниця БФ "ТВОЯ ОПОРА"
    Іван-Мовчан

    Іван Мовчан

    СЕО Українська Вагова Компанія
    Юлія-Вітка

    Юлія Вітка

    Заступниця керівника Проєкту USAID "Інвестиції для стійкості бізнесу"

    Олександр Власенко

    Head of Marketplace Growth Department Netpeak Ukraine
    Вадим Юник

    Вадим Юник

    Президент об'єднання "Технологічні Сили України"
    Олександр-Клевецький

    Олександр Клевецький

    Молодший сержант, заступник начальника інформаційно-комунікативного відділу 12-ої бригади “Азов”
    Владислав-Шевченко

    Владислав Шевченко

    Експерт зі створення відеоконтенту, блогер, сценарист
    Антон-Бокий

    Антон Бокий

    Chief Marketing Officer INTERTOP Ukraine
    Анастасія-Гудима

    Анастасія Гудима

    Директорка департаменту з питань розмаїття, інклюзії та рівних можливостей

    Яна Ляхович

    Керівниця департаменту корпоративних та інтегрованих комунікацій 1+1 media
    Катерина-Нестеренко

    Катерина Нестеренко

    Ведуча «Україна сьогодні» на телеканалі 2+2 та загальнонаціонального марафону «Єдині новини»
    Максим-Сухенко

    Максим Сухенко

    Ведучий телеканалу 2+2 та загальнонаціонального марафону «Єдині новини»

    Володимир Славінський

    Директор з торгівлі "НІБУЛОНу"
    Володимир Завадюк

    Володимир Завадюк

    Керівник Big Brave Events 1+1 media
    Поліна-Толмачова

    Поліна Толмачова

    Директорка з маркетингу телеканалів ICTV та ICTV2

    Надія Крижановська

    Головна лікарка, ко-фаундерка Preventa

    Олександр Краковецький

    CEO DevRain, CTO DonorUA
    Ніна-Домбровська

    Ніна Домбровська

    Співвласниця Beehive Cosmetics

    Дар’я Маліхатко

    Director Data Science Publicis Groupe Ukraine
    Ірина-Мєтньова

    Ірина Мєтньова

    Засновниця Vandog Agency
    Тимофій-Брік

    Тимофій Брік

    Ректор Університету Київської школи економіки
    Ірина-Прокоф’єва

    Ірина Прокоф’єва

    Ведуча 1+1 Марафон, спеціальна кореспондентка ТСН. Тиждень
    Юлія-Павленко

    Юлія Павленко

    Директорка міжнародних операцій АТ «Укрпошта», ініціаторка проєкту E-Export School
    Крістіна-Ніколаєва

    Крістіна Ніколаєва

    Strategic Initiatives & AI Lead практики VIRSHI, One Philosophy
    Олег-Демчик

    Олег Демчик

    Президент Клубу професійних перемовників, волонтер проєкту "Як ти брате?"
    Євгенія-Близнюк

    Євгенія Близнюк

    Соціологиня, засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research
    Катерина-Жураківська

    Катерина Жураківська

    Директорка з маркетингу БФК Gulliver
    Ольга-Дівущак

    Ольга Дівущак

    Маркетологиня Foundation Coffee Roasters, Co-founder Paint digital Agency
    Антон Семенов

    Антон Семенов

    Засновник волонтерського проєкту "Як ти, брате?"
    Ілона Пасечник

    Ілона Пасечник

    Директорка/HRD «АЛВІВА УКРАЇНА» керуючої компанії ALVIVA GROUP
    GET Business Festival 2024

    Буде корисним

    Feature icon

    Малому і середньому бізнесу

    Feature icon

    Власникам, СЕО та СОО компаній

    Feature icon

    Маркетологам і Комунікаційникам

    Feature icon

    Директорам з персоналу

    Feature icon

    Freelance підприємцям

    Feature icon

    Військовим та волонтерам

    Чому ця подія корисна саме для вас

    • Шукаєте нові ідеї та інструменти для розвитку бізнесу
    • Плануєте масштабування та не знаєте з чого почати
    • Стикаєтеся з новими викликами та хочете почути досвід колег
    Взяти участь
    Формати участі

    Оберіть зручний формат участі

    Standard

    • Відвідування GET Business Festival офлайн
    • Доступ до всіх сцен
    • Кава-брейки
    • Можливість поставити запитання спікерам
    • Нетворкінг з учасниками фестивалю
    • Презентації спікерів
    • Запис трансляції
    • Окрема стійка реєстрації
    • Пріоритетні місця у 2-4 рядах
    • Фотозвіт фестивалю
    • Бізнес-бранч

    Вартість участі

    1000 грн

    3000
    грн

    Обрати Standard

    VIP

    • Відвідування GET Business Festival офлайн
    • Доступ до всіх сцен
    • Кава-брейки
    • Можливість поставити запитання спікерам
    • Нетворкінг з учасниками фестивалю
    • Презентації спікерів
    • Запис трансляції
    • Окрема стійка реєстрації
    • Пріоритетні місця у 2-4 рядах
    • Фотозвіт фестивалю
    • Бізнес-бранч

    Вартість участі

    5000грн

    8000
    грн

    Обрати VIP

    Гостинні партнери

    Кавовий партнер

    Водний партнер

    Солодкі партнери

    Смачний партнер

    Алкогольні партнери

    Винний партнер

    Партнер трансляції

    Партнер з брендування

    icon
    Персональна консультація

    +38 (067) 223 01 79

    icon
    Напишіть нам

    [email protected]

    icon
    Локація

    Задля вашої безпеки місце проведення GET BUSINESS FEST повідомимо учасникам напередодні заходу. Ми подбали про те, аби створити максимально комфортні та безпечні умови проведення.

    Приєднуйтесь до GET Business Festival 2024

    Дізнайтеся, як знайти нові можливості для зростання у світі, що постійно змінюється! Під час фестивалю ви отримаєте доступ до експертних думок, практичних порад та натхнення від провідних підприємців. Від відновлення бізнесу до ефективного управління ресурсами — тут знайдете все необхідне для розвитку у складних умовах

    Вартість участі

    1000 грн

    3000
    грн