Стратегії зростання
ВЕЛИКИЙ ФЕСТИВАЛЬ МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
12 грудня 2024
Київ, офлайн
Спеціальна ціна діє ще
Встигни придбати квиток на GET Business Festival 2024 за вигідною ціною
Вартість участі
1000 грн
3000 грн
5000 грн
8000 грн
Обрано формат участі - Standard
3
сцени
10
панельних дискусій
90+
спікерів
1300+
учасників офлайн
Про GET Business Festival 2024
Україна проходить складний етап трансформацій, рушійною силою яких є малий і середній бізнес.
Понад 90 підприємців – фахівців з маркетингу, digital, PR, цифрових технологій, e-commerce і фінансів – ділитимуться власним досвідом управління та розвитку бізнесу в умовах ризиків, мінливого бізнес-клімату, невизначеності і обмежених ресурсів
Разом з експертами поговоримо про:
- Соціальні реформи майбутнього: що покращиться та до яких змін готуватись бізнесу
- Як українському бізнесу використати переваги європейської інтеграції
- Взаємодію бізнесу з військовими бригадами та працевлаштування ветеранів: нові виклики для України
- Еволюцію бізнесу: перехід від локального до глобального та з малого у середній. Ключові кроки на шляху до змін
- Маркетплейси як точка зростання для малого та середнього бізнесу в Україні та світі
- Як підприємцю розвинути автентичні партнерства та масштабувати бренд
GET Business Festival 2024
Сцени
Особливість GET Business Festival – мультиформат!
Ви самі можете сформувати свій план бізнес-навчання залежно від того, у якому напрямі бажаєте розвиватися. Для цього ми створили три тематичні сцени
ГОЛОВНА СЦЕНА – СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ
- Стратегії масштабування в обмеженому внутрішньому ринку: експорт як можливість
- Досвід кризового менеджменту, управління ризиками, оптимізація ресурсів для виживання і розвитку
- Партнерство і співпраця між малим, середнім і великим бізнесом, між бізнесом і державою
- Фінансування і інвестиції: як залучити кошти для зростання у складні часи. Створення інвестиційного портфелю
СЦЕНА БІЗНЕС-РОЗВИТКУ
- Фінансові потоки та структура витрат під час непередбачуваних обставин: які фінансові інструменти допоможуть забезпечити стабільність і готовність до нових викликів
- Інтеграція інновацій в управління і виробництво для підвищення ефективності в умовах дефіциту ресурсів
- Аналіз різних ринків і конкурентів: нові можливості для зростання
СЦЕНА МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ
- Стратегії маркетингу у воєнний час
- Створення стійких бізнес-моделей: соціальна відповідальність як конкурентна перевага
- Нові інструменти для залучення і утримання клієнтів, роль брендингу і онлайн-маркетингу у 2024 році
GET Business Festival 2024
Сцени
Особливість GET Business Festival – мультиформат!
Ви самі можете сформувати свій план бізнес-навчання залежно від того, у якому напрямі бажаєте розвиватися. Для цього ми створили три тематичні сцени
ГОЛОВНА СЦЕНА
СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ
- Стратегії масштабування в обмеженому внутрішньому ринку: експорт як можливість
- Досвід кризового менеджменту, управління ризиками, оптимізація ресурсів для виживання і розвитку
- Партнерство і співпраця між малим, середнім і великим бізнесом, між бізнесом і державою
- Фінансування і інвестиції: як залучити кошти для зростання у складні часи. Створення інвестиційного портфелю
СЦЕНА
БІЗНЕС-КЕЙСІВ
- Фінансові потоки та структура витрат під час непередбачуваних обставин: які фінансові інструменти допоможуть забезпечити стабільність і готовність до нових викликів
- Інтеграція інновацій в управління і виробництво для підвищення ефективності в умовах дефіциту ресурсів
- Аналіз різних ринків і конкурентів: нові можливості для зростання
СЦЕНА
МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ
- Стратегії маркетингу у воєнний час
- Створення стійких бізнес-моделей: соціальна відповідальність як конкурентна перевага
- Нові інструменти для залучення і утримання клієнтів, роль брендингу і онлайн-маркетингу у 2024 році
GET Business Festival 2024
Програма
Стратегії зростання
Реєстрація та велкам-кава
Вступне слово ведучого
Юрій Горбунов
Ведучий 1+1 Україна, продюсер та актор
Вітальне слово
Тетяна Смірнова
CEO Ekonomika+
Інтерв'ю на сцені
Детінізація та рівні правила для всіх. Як бізнесу та державі взаємодіяти у питаннях податків у 2025 році
Максим Сухенко
Ведучий телеканалу 2+2 та загальнонаціонального марафону «Єдині новини»
Данило Гетманцев
Голова Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики
Панель
Програма Ukraine Facility. Досягнення 2024 і плани 2025
Наталія Микольська
Виконавча директорка Diia.City United
Олена Шуляк
Голова Комітету ВРУ з питань держвлади, самоврядування, регіонального розвитку та містобудування, голова партії "Слуга Народу"
Віталій Коваль
Міністр аграрної політики та продовольства України
Євген Заіграєв
Член правління ПриватБанку з питань корпоративного бізнесу та МСБ
Ігор Ліскі
Засновник EFI Group
Як реформи Міністерства соціальної політики вплинуть на діяльність бізнесу, що покращиться та до яких змін готуватись
Оксана Жолнович
Міністерка соціальної політики України, кандидатка юридичних наук
Панель
Оборонна промисловість. Як defense tech може стати новим драйвером економіки України
Микита Міхальов
Ведучий телеканалу "Ми - Україна"
Марія Берлінська
Керівниця Victory Drones
Ярослав Філімонов
СЕО компанії KVERTUS, експерт у сфері РЕБ та РЕР
Ярослав Калінін
Директор компаній НВЦ та Н.В.Ц. Інфозахист
Ігор Фоменко
Голова обʼєднання ФРУ Дефенс
Чи варто починати бізнес зараз та який сценарій обрати: розбір ніш для старту бізнесу під час війни на реальних прикладах бізнес клієнтів OLX
Ігор Сироватко
Операційний директор OLX Україна та Центральна Азія, бізнес коуч
Панель
Нас 31 млн. Демографічна стратегія – як влада, бізнес і суспільство долатимуть виклики.
Оксана Рудюк
PR Директорка American University Kyiv
Ілона Пасечник
Директорка/HRD «АЛВІВА УКРАЇНА» керуючої компанії ALVIVA GROUP
Дарина Марчак
Перша заступниця Міністра соціальної політики України
Тимофій Брік
Ректор Університету Київської школи економіки
Надія Крижановська
Головна лікарка, ко-фаундерка Preventa
Олег Давиденко
Директор з корпоративних комунікацій Групи Метінвест
Руслан Приходько
Заступник Міністра у справах ветеранів
Нестача робочих рук - найбільший виклик демографічної кризи, яка склалась в Україні. Уряд розробив демографічну стратегію, яка передбачає шість кроків для поліпшення кадрового голоду. Бізнес вже пропонує свої варіанти вирішення проблеми дефіциту кадрів.
Панель
Фінансовий сектор 2025: прогнози, виклики, можливості для бізнесу
Олександр Карпов
Директор Української міжбанківської асоціації членів платіжних систем ЄМА, засновник та керівник Open API Group
Сергій Наумов
Голова правління Ощадбанку
Ірина Старомінська
CEO Universal Bank
Андрій Семченко
Директор з корпоративного бізнесу Страхової компанії ІНГО
Катерина Рожкова
Перша заступниця голови НБУ
Тетяна Тимченко
Фінансова директорка Нової пошти
Панель для топ-менеджерів крупних українських банків, які поділяться з учасниками форуму своїм баченням з наступних тем:
- Якою буде фінансова система України у наступному році - стійкість, доступність, енергонезалежність, наявність ресурсів
- Чи варто очікувати на розвиток програм доступного кредитування бізнесу і програм кредитування взагалі
- Наскільки високими є ризики інфляції, курсової нестабільності, підвищення облікової ставки та подорожчання кредитів
- Які технології фінансового сектору можуть стати ключовими у обслуговуванні бізнесу
Інструменти росту: як оплата частинами змінює правила гри для бізнесу
Павло Матіяш
СEO Activitis та онлайн-сервісу eDilo
- Збільшення доступності для клієнтів: Як можливість розбити платежі на частини впливає на прийняття рішень споживачами та підвищує середній чек
- Оптимізація бізнес-процесів: Впровадження оплати частинами як інструмента для покращення фінансових потоків та зниження ризиків неплатежів
- Нові конкурентні переваги: Чому пропозиція гнучких фінансових рішень стає важливим критерієм у боротьбі за лояльність клієнтів
Можливості доступного фінансування та інвестицій для МСБ від Проєкту USAID «Інвестиції для стійкості бізнесу»
Юлія Вітка
Заступниця керівника Проєкту USAID "Інвестиції для стійкості бізнесу"
- Результати Проєкту за рік щодо підтримки МСБ
- Види фінансової підтримки (грантів), які доступні МСБ в рамках Проєкту
- Умови та критерії для отримання фінансової підтримки
- Механізм фінансування на основі досягнутих результатів. Приклади компаній, які успішно реалізували проєкти та отримали фінансову підтримку за результатами
Ведучий другої частини заходу
Руслан Шаріпов
Сценарист і ведучий 1+1 media
Як зростати, коли ринок падає? Кейси GoITeens: перемоги та помилки
Вячеслав Поліновський
СЕО онлайн-академії GoITeens
- Як перетворити освітній продукт на платформу для розвитку лідерів майбутнього
- Гейміфікація, проєктне навчання та розвиток soft skills як основа для залучення батьків та дітей
- Як наші студенти вже у підлітковому віці заробляють на фрилансі, запускають стартапи та працюють у великих IT-компаніях
- Чому кейси наших студентів – це не лише про освіту, а й про створення цінності для ринку
- Потрапляння в Forbes і нагороди: як поєднання бізнес-логіки та освітньої місії допомогло академії стати визнаною
Панель
Енергетика. Місто, в якому завжди є світло - погляд у майбутнє попри війну
Ольга Буславець
Міністерка енергетики України у 2020 році
Ольга Рибачук
Керуюча директорка Elementum Energy
Олександр Клепалов
в.о. СЕО в Atmosfera
Володимир Перегудов
Старший координатор проєкту GIZ
Олександр Кісільов
Радник генерального директора АТ «Енергетична компанія України»
Тетяна Корнієнко
Директорка департаменту малого та середнього бізнесу Укргазбанку
Ігор Тинний
Власник IVT group
Енергетика – найбільш постраждалий сектор економіки через війну: однак постійно існуючі ризики знищення енергетичних потужностей і дефіцит обладнання, кадрів і ресурсів не зупинили бізнес. Драйвером змін стала розподілена генерація і альтернативні джерела енергії. В країні розроблені і діють спеціальні програми фінансування інвесторів, які хочуть побудувати в Україні нову енергетику. Від великих сонячних електростанцій до звичайних генераторів – все це працює на нашу незалежність.
Сонце як стратегічний актив. Як ми можемо використати його для зростання бізнесу?
Сергій Зінкевич
Операційний директор SUNSAY NRG
- Сонячна енергія як інструмент енергетичної незалежності: В умовах нестабільності енергосистеми України, сонячна енергія стає стратегічним ресурсом для бізнесу, дозволяючи забезпечити автономність, зменшити залежність від мережі та підвищити стійкість до кризових ситуацій
- Інвестиція у стійке майбутнє: Використання сонячних технологій – це не лише екологічний вибір, але й економічно вигідний
- Бізнес в Україні вже сьогодні отримує можливість знизити витрати на енергію, створюючи довгострокову конкурентну перевагу
- Репутаційний капітал та залучення інвесторів: Орієнтація на сонячну енергетику відповідає світовим тенденціям сталого розвитку
- Для українських компаній це шанс вижити під час постійних відключень та показати свою прогресивність, залучити міжнародних партнерів та інвесторів, які цінують екологічність і соціальну відповідальність
Чому у бізнесі важливо мріяти і як це робити правильно.
Лідія Білас
Засновниця мережі освітніх проєктів МрійДій
- Лідери не мріють – міф. Чому сучасний керівник має бути гнучким, винахідливим, вміти мріяти та бути творчим?
- Кожен великий проєкт починається з мрії. Мрія – це не щось ефемерне, а результат того, наскільки розвивається людина та розширює власний світогляд.
- Як правильно мріяти у бізнесі, як готувати підґрунтя для мрій, яких помилок уникати та що робити аби мрія стала реальністю?
Як держава може підтримати малий бізнес?
Макс Нефьодов
Директор з інноваційних рішень
- Уряд ухвалив вересні 2024 нову Стратегію підтримки МСП до 2027-го
- Вперше є надія, що Стратегія не залишиться лише позитивними побажаннями, а буде повністю профінансована
- 4 великих блоки направлені на досягнення конкретних метрик - покращення індексу економічної свободи, збільшення числа експортерів і зниження безробіття
Панель
Від локального до глобального: стратегії зростання та диверсифікації для українського бізнесу
Ірина Золотаревич
Президентка International Upscaling Coaching Group, радниця міністра соцполітики Оксани Жолнович
Ніна Домбровська
Співвласниця Beehive Cosmetics
Іван Мовчан
СЕО Українська Вагова Компанія
Олександр Демочко
Співвласник, керуючий партнер СВК «ЯГІДКИ»
Олег Заплетнюк
Генеральний директор ТАС Агро
Володимир Славінський
Директор з торгівлі "НІБУЛОНу"
Марійка Небоженко
Керівниця центру Дія.Бізнес у Варшаві
В Україні зараз працює понад 2 млн малих і середніх приватних підприємців. Вони можуть бути рушійною силою для зростання і розвитку економіки, сприяючи створенню робочих місць і збільшенню ВВП країни. Під час панельної дискусії зосередимося на підходах, які допомагають зміцнити позиції підприємців на внутрішньому ринку, так і забезпечити їхній вихід на нові міжнародні ринки. Розглянемо стратегії для масштабування бізнесу, які дозволять перетворити локальні компанії у гравців на глобальній арені.
Сцена маркетингових стратегій
Реєстрація та велкам-кава
Вітальне слово ведучого
Нікіта Добринін
Ведучий проєкту «Ближче до зірок» на телеканалі ТЕТ, тато, підприємець та інфлюенсер
Що дивиться і читає ваш споживач у 2024? — інстайти з дослідження Gradus Research про медіаспоживання
Дарія Нагаєва
Sales&Development Director Gradus Research
Виклики часу настільки цифровізували і без того діджиталізованого українського споживача, що навіть покупки офлайн не обходяться без смартфона. Водночас українці на третьому році повномасштабної війни втомилися від безперервного слідкування за новинами і переключають свою увагу на розважальний контент
- На яких платформах вони проводять час щодня?
- Де читають новини та споживають відеоконтент?
- Якими месенджерами і соцмережами найбільше користуються та як ситуація змінилася за рік?
- Звичка платити за контент стає нормою. Які платні сервіси за підпискою обирають українці?
Адаптивність комунікації в умовах існуючої стратегії бренду
Тарас Маципура
Віцепрезидент з маркетингу PJSC Carlsberg Ukraine
Сміливість — найкраща стратегія для бренду
Ірина Мєтньова
Засновниця Vandog Agency
- Брендинг у важкі часи, на що звертати увагу
- Правильно вибудований бренд — прорив для компанії
- Брендинг має здатність надихати як працівників компанії, так і споживачів. Як створюється надихаючий брендинг?
Панель
Ефективність партнерських програм: секрети успішної співпраці з брендами та інфлюєнсерами
Сергій Костя
Маркетинг-директор Bolt у країнах Центральної, Східної Європи та Азії
Євген Янович
Актор, ведучий шоу «20:23»
Ольга Дівущак
Маркетологиня Foundation Coffee Roasters, Co-founder Paint digital Agency
Катерина Жураківська
Директорка з маркетингу БФК Gulliver
Антон Бокий
Chief Marketing Officer INTERTOP Ukraine
Альона Горковенко
Marketing Team Manager, OLX Ukraine and CA
Ключові аспекти побудови ефективних партнерських програм у сучасному маркетингу. Як створювати взаємовигідні колаборації, які стратегії допомагають досягти довготривалої лояльності аудиторії та як уникати основних помилок у комунікації. Креативні підходи, що дозволяють розвинути автентичні партнерства та масштабувати бренд.
Пишатись, закохуватись та сміятись разом: як створюються нові українські історії про ветеранів та ветеранок
Яна Гончаренко
Директорка з комунікацій та сталого розвитку Starlight Media
Панель
Червоні прапорці у комунікаціях під час війни:
Анастасія Гудима
Директорка департаменту з питань розмаїття, інклюзії та рівних можливостей
Антон Семенов
Засновник волонтерського проєкту "Як ти, брате?"
Олег Демчик
Президент Клубу професійних перемовників, волонтер проєкту "Як ти брате?"
Поліна Толмачова
Директорка з маркетингу телеканалів ICTV та ICTV2
Оксана Мороз
Засновниця ініціативи "Як не стати овочем", авторка і ведуча радіо- / телепрограм з інфогігієни.
Аліна Смишляк-Борода
Директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech
Сергій “Харизмат”
Офіцер ЗСУ, засновник IMPROV 4.5.0
Поговоримо про те, як правильно вести комунікацію зі ЗМІ, колегами, ветеранами та в сім'ї в умовах воєнного стану, психологічної напруги та конфліктів, виражати емпатію, мотивувати та допомагати. Основні виклики, які виникають у взаємодії зі ЗМІ, ветеранами, а також на рівні корпоративних і соціальних ініціатив. Ефективні практики, як демонструвати емпатію та підтримку, зберігаючи етичні стандарти, мотивувати та допомагати, враховуючи психологічну напругу та конфлікти. Як уникати помилок та створювати комунікацію, яка зміцнює суспільство й адаптована до умов воєнного часу
«Новий етап розвитку під час Великої війни: як український OOH-ринок гартується і цифровізується попри все»
Віктор Іванченко
Head of Strategy & R&D
- Тенденції в OOH-медіа: global vs. local
- В пошуках нової value — Що ціннісною пропозицією для українського OOH-рекламодавця і як Megapolis+ перевинайшов себе
- кейси Megapolis+, що ми зробили під час війни
- Велике дослідження для галузі ООН - як це працює
Креативний контент для брендів: як створювати ролики, що працюють
Владислав Шевченко
Експерт зі створення відеоконтенту, блогер, сценарист
Панель
Сила слова: як будувати соціально відповідальне медіасередовище на своїх диджитал платформах
Володимир Завадюк
Керівник Big Brave Events 1+1 media
Олексій Суровцев
Актор, зоозахисник. Власник притулку для тварин і ветеринарної клініки «Бородата котомамуля»
Олена Мандзюк
Інфлюєнсерка, громадська діячка, засновниця домашніх фітнес програм DreamFit
Володимир Бірюков
Теле та радіоведучий, міжнародний журналіст, фіксер, волонтер
Влада та Костянтин Ліберови
Фотографи-документалісти
Присвячена обговоренню ролі публічних осіб у формуванні свідомого та відповідального диджитал простору. Як соціальна відповідальність стала невід'ємною частиною діяльності блогерів, інфлюенсерів та лідерів думок. Як використовувати свої медіаплатформи для донесення важливих суспільних меседжів. Ключові виклики, з якими стикаються лідери думок в процесі створення відповідального контенту, та способи збереження автентичності та довіри аудиторії, не втрачаючи при цьому соціальної значущості. Приклади успішних кампаній та особистий досвід впливу на суспільство через диджитал середовище
Ведуча другої частини заходу
Ірина Прокоф’єва
Ведуча 1+1 Марафон, спеціальна кореспондентка ТСН. Тиждень
Де знайти вашу аудиторію та скільки це коштує? Дослідження ключових медійних інструментів: від YouTube до Telegram
Олександр Рольський
СEO newage
- Поточний стан та динаміка діджитал-аудиторії України (2022–2024)
- Кількість користувачів, середні ціни та дієві формати для ключових інструментів: YouTube, FB, Instagram, Meta, Telegram, DV360
- Аналіз частки російського контенту в українському YouTube та динаміка змін
- Актуальні дані про YouTube Premium — важливий індикатор для рекламодавців. 5. Переваги та виклики розміщення реклами в Telegram наразі
Панель
Соціальні проєкти у воєнний час: виклики та можливості
Юлія Соцька
Керівниця PR, БФ "Повернись живим"
Яна Ляхович
Керівниця департаменту корпоративних та інтегрованих комунікацій 1+1 media
Олена Осипчук
PR-директорка SOCAR Energy Ukraine
Валерія Татарчук
Засновниця БФ "ТВОЯ ОПОРА"
Маша Проніна
Head of marketing мережі супермаркетів ЕКО МАРКЕТ
Олександра Ковтуненко
CSR Communications Manager Київстар
Олександра Гайворонська
Директорка Департаменту Розвитку і Партнерств, Повернись живим
Інтерв'ю на сцені
Репутація – опора українського бізнесу та основна перевага у конкурентній війні. Як її побудувати та зберегти?
Олена Зубарева
Директор із стратегічних комунікацій Terwin, експерт з репутації та сталого розвитку
Юлія Слісаренко
Засновниця QQ research
Економетрика 2.0: чому Meta і Google інвестують у власні підходи та чим вона корисна для українського бізнесу
Дар’я Маліхатко
Director Data Science Publicis Groupe Ukraine
Український бізнес переживає найбільш турбулентні часи. Як показує практика, у періоди криз саме маркетингові бюджети стають статтею економії компаній. Тож який інструмент може допомогти маркетологам визначити найефективніші канали комунікації для досягнення бізнес-цілей? Поговоримо про те, що таке економетричне моделювання на фактичних прикладах без складних статистичних термінів. Та чому воно переживає свій ренесанс
Чому абсолютно будь-якій сфері потрібен креатив для ефективної діяльності
Олег Свищ
Кофаундер та креативний директор idealers
- Стандартні рішення без креативного підходу більше не працюють: як бізнесам його впровадити?
- Креатив задля креативу ≠ правильний підхід
- Чеклист: з чого складається ефективний креатив
- Кейс донат-гурту Badstreet Boys: підхід який трансформував напрямок донатерства в Україні
Панель
Бойові бригади та бізнес: як ефективніше просувати образ захисника України через партнерські комунікації
Наталія Нагорна
Воєнна кореспондентка ТСН
Оксана Бондаренко
Лейтенант, начальниця інформаційно-комунікативного відділу 12-ої бригади "Азов"
Володимир Дегтярьов
Штаб-сержант 13 бригади НГУ "Хартія"
Павло Юров
Служба інформації та комунікації, 1-ша Президентська бригада НГУ «Буревій»
Олександр Бородін
Прес-офіцер 3 штурмової бригади ЗСУ
Присвячена пошуку ефективних методів популяризації військової служби та формуванню позитивного образу українського захисника, а також ролі бізнесу у цих процесах. Як професійно залучати українців до лав ЗСУ, використовуючи сучасні маркетингові інструменти? Як бізнес може підтримувати рекрутингові кампанії, посилюючи довіру та залучення аудиторії? Ризики та етичні аспекти таких комунікацій, важливість креативних кампаній, які сприяють згуртованості суспільства, та приклади партнерств бізнесу й військових для досягнення спільної мети.
Сцена бізнес кейсів
Вітальне слово ведучого
Максим Сухенко
Ведучий телеканалу 2+2 та загальнонаціонального марафону «Єдині новини»
Тема: Українізація пошуку: як змінився обʼєм запитів українською протягом 2024 і що це значить для бізнесу
Владислав Трішкін
Тімлід команди SEO в Promodo
- Динаміка українськомовних запитів по 8 нішам за 2024 рік
- Важливість версії українською зростає. Прогноз на 2025 рік
- Чому просто перекладу недостатньо. Приклади на кейсах
Перехід з малого бізнесу в середній. 11 кроків на шляху до змін
Юрій Копишинський
СЕО агенції диджитал-маркетингу Webpromo
- Перехід з малого бізнесу в середній: 1. Як зрозуміти, що час прийшов
- Граблі, які чекають гравців на цьому шляху. Як їх виявити та обминути
- Як запустити процес та не зламатись (призма досвіду Webpromo)
Як безболісно інтегрувати ШІ у робочі процеси
Крістіна Ніколаєва
Strategic Initiatives & AI Lead практики VIRSHI, One Philosophy
Чому ваша команда досі не працює з ШІ: основні управлінські помилки і точка зору працівника
Визначаємо готовність команди до впровадження ШІ та підходи до KPIs Системно або ніяк: ADKAR як фреймворк успішної трансформації
На власному прикладі: як ми впроваджуємо ШІ у One Philosophy та наскільки успішно
Панель
Як штучний інтелект змінює нашу реальність прямо зараз?
Тетяна Шерман
Керівниця з маркетингу та комунікацій Академії ДТЕК
Олександр Краковецький
CEO DevRain, CTO DonorUA
Володимир Красотін
Директор з цифрової трансформації фармацевтичної компанії "Дарниця"
Андрій Желєзняк
Директор BigData, Київстар
Дмитро Самолюк
Head of Digital, телеканали «Ми-Україна» та «Ми-Україна+»
Ольга Кронда
Начальник департаменту розвитку інновацій ІР офісу
Стала цифрова еволюція: People First!
Тетяна Шерман
Керівниця з маркетингу та комунікацій Академії ДТЕК
Малий бізнес у великому цифровому світі: Чому кібербезпека важлива
Василь Задворний
Київська школа економіки. Lead expert
- Важливість кібердіагностики для малого та середнього бізнесу
- Послуги, які можна безкоштовно отримати в Програмі з кібердіагностики бізнесу
Etsy, eBay, Shopify – як платформ для доступних продажів товарів, вироблених в Украіни, клієнтам в США, ЕС, Азію. Як українцям підкорити глобальні ринки?
Юлія Павленко
Директорка міжнародних операцій АТ «Укрпошта», ініціаторка проєкту E-Export School
Сьогодні більше 36 тис діючих украінських магазинів на Etsy та більше 12 тис на eBay .. але їх може бути значно більше, адже такі інструменти доступні для багатьох виробників. Навіть для тих у кого обмежений бюджет на просування.. адже якщо є доступ до інтернету, банківської картки та пошти, можна проживати в будь-якому населеному пункті Украіни, виробляти чудові товари і продавати їх покупцям по всьому світу.
- Які інструменти доступні українцям нині
- Які бізнес моделі активні
- Як функціонує операційна система
- Які існують обмеження і як їх подолати
- Де шукати знання та натхнення?
Панель
Маркетплейси як інструмент розвитку МСБ
Олександр Лапко
CEO платіжного сервісу RozetkaPay
Олександр Власенко
Head of Marketplace Growth Department Netpeak Ukraine
Андрій Логвін
Засновник і CEO Kasta
Тетяна Шляпіна
Account Director у Disqover Agency
Які виклики та можливості зʼявляються перед виробниками, які працюють на цих платформах? Чи посилюють маркетплейси безпеку даних і гарантію безпечної угоди між продавцем і споживачем? Які зміни відбулися, або чи очікуються нововведення в онбордингу компаній у 2024-2025 роках? Як вийти на маркетплейс і не загубитися серед інших товарів і брендів? Разом з експертами ми обговоримо стратегії партнерств та колаборацій, ефективного планування бюджету на маркетинг, взаємодію логістичних операторів і маркетплейсів та інші питання, які турбують кожного підприємця сьогодні.
Ведуча другої частини заходу
Катерина Нестеренко
Ведуча «Україна сьогодні» на телеканалі 2+2 та загальнонаціонального марафону «Єдині новини»
Вижити, розвинутися, масштабуватися: як франчайзинг відкриває можливості для бізнесу у складних реаліях
Марія Дорош
CPO компанії FRANCH
- Нові та специфічні тренди ринку франчайзингу України
- Цікаві сучасні кейси українського ринку франчайзингу
- Можливості, які франчайзинг надає сьогодні для власників бізнесів та починаючих підприємців
Стратегія та драйвери масштабування бізнесу в умовах невизначеності
Антоніна Кроливець
Підприємиця, співзасновниця та СЕО мережі студій манікюру Bunny Nails та Bunny Academy
- Побудова стратегії масштабування на висококонкурентному ринку: власний досвід адаптації бізнес-моделі під час зростання
- ІТ-продукт як ключовий фактор автоматизації сервісу: як створення власних ІТ-рішень допомагає покращити ефективність та гнучкість бізнесу під час зростання
- Навчання і перекваліфікація співробітників через власну академію: підвищення кваліфікації працівників через навчання як інструмент стандартизації сервісу на всіх рівнях масштабування бізнесу
- HR-система для управління персоналом і підтримки корпоративної культури: розробка стратегій для залучення, мотивації та утримання кадрів як основи стійкого розвитку бізнесу
Доступ до фінансування для МСБ
Уеслі Джордан
Директор VisionFund Ukraine
- Різні джерела фінансування (змішане фінансування)
- Як прийняти рішення про кредит?
Панель
Підтримка підприємців у 2025 році: грантові та навчальні можливості
Аліна Севастюк
Маркетологиня та комунікаційниця VisionFund Ukraine
Марія Утюж
Заступниця директора Ресурсного центру ГУРТ
Світлана Гаращенко
Старша радниця з GESI в Abt Global Україна, програма GGF
Олександр Ткачук
Cпівзасновник ТМ "Вишиваночка", засновник ТОВ "РБ Добряк"
Дмитро Новицький
Директор Київського міського центру зайнятості
Надія Артем’єва
Менеджерка грантової програми Українського Жіночого Фонду
Обговорення ключових тенденцій грантового фінансування і нефінансової підтримки підприємців у 2025 році: нові пріоритети донорів, на що звернути увагу при написанні грантових заявок та що дають навчальні програми з відкриття та ведення бізнесу. Розгляд регіональних та міжнародних програм, адаптованих для бізнесу, а також вплив політичних та економічних змін на грантову підтримку. Серед іншого буде розглянуто питання, як гранти можуть стати стратегічним ресурсом для розвитку компанії.
90+ експертів
Спікери
Голова Комітету ВРУ з питань держвлади, самоврядування, регіонального розвитку та містобудування, голова партії "Слуга Народу"
Директор Української міжбанківської асоціації членів платіжних систем ЄМА, засновник та керівник Open API Group
GET Business Festival 2024
Буде корисним
Малому і середньому бізнесу
Власникам, СЕО та СОО компаній
Маркетологам і Комунікаційникам
Директорам з персоналу
Freelance підприємцям
Військовим та волонтерам
Чому ця подія корисна саме для вас
- Шукаєте нові ідеї та інструменти для розвитку бізнесу
- Плануєте масштабування та не знаєте з чого почати
- Стикаєтеся з новими викликами та хочете почути досвід колег
Формати участі
Оберіть зручний формат участі
Standard
- Відвідування GET Business Festival офлайн
- Доступ до всіх сцен
- Кава-брейки
- Можливість поставити запитання спікерам
- Нетворкінг з учасниками фестивалю
- Презентації спікерів
- Запис трансляції
- Окрема стійка реєстрації
- Пріоритетні місця у 2-4 рядах
- Фотозвіт фестивалю
- Бізнес-бранч
Вартість участі
1000 грн
3000 грн
VIP
- Відвідування GET Business Festival офлайн
- Доступ до всіх сцен
- Кава-брейки
- Можливість поставити запитання спікерам
- Нетворкінг з учасниками фестивалю
- Презентації спікерів
- Запис трансляції
- Окрема стійка реєстрації
- Пріоритетні місця у 2-4 рядах
- Фотозвіт фестивалю
- Бізнес-бранч
Вартість участі
5000грн
8000грн
Спеціальна пропозиція.
Встигніть придбати квиток на GET Business Festival 2024 за вигідною ціною. Спеціальна пропозиція діє ще
Обрано формат участі - Standard
+38 (067) 223 01 79
[email protected]
+38 (067) 223 01 79
[email protected]
Задля вашої безпеки місце проведення GET BUSINESS FEST повідомимо учасникам напередодні заходу. Ми подбали про те, аби створити максимально комфортні та безпечні умови проведення.
Приєднуйтесь до GET Business Festival 2024
Дізнайтеся, як знайти нові можливості для зростання у світі, що постійно змінюється! Під час фестивалю ви отримаєте доступ до експертних думок, практичних порад та натхнення від провідних підприємців. Від відновлення бізнесу до ефективного управління ресурсами — тут знайдете все необхідне для розвитку у складних умовах
Вартість участі
1000 грн
3000 грн
5000 грн
8000 грн
Обрано формат участі - Standard
GET Business Festival 2024
Організатори
Компанія щорічно проводить майже 20 бізнес-заходів, серед яких:
Get Business Festival: великий фестиваль для малого і середнього бізнесу
HR Wisdom Summit: трансформація робочого середовища у місце сили і зростання
PR-марафон: огляд трендів у PR-галузі
Business Wisdom Summit: стратегії і досвід змін від лідерів великого бізнесу
MRKTNG MRTH: брендинг надможливостей
She Congress: досвід ділових жінок