Програма

За подробицями виступу конкретного спікера - натисніть на відповідний блок

Генеральний партнер

Головні партнери

Технологічний партнер

HR партнер

Партнер бізнес-потоку

Digital-партнер

Приймаючий партнер

Є питання? Заповніть форму і отримайте персональну консультацію.

    Формати участі

    Стандарт

    • відвідування всіх потоків
    • презентації спікерів
    • доступ в зону консультацій
    • місця в перших двох рядах
    • паркомісце у Pochayna Event Hall
    • 2 кави брейк
    • ланч
    • подарунок від фестивалю
    • участь в розіграшах від організаторів і партнерів
    • річна знижка 35% на всі заходи ekonomika+ 2021-2022
    899грн.
    999грн.
    Отримай 2 квиток безкоштовноСпецпропозиція діє ще
    У мене є промокод

    VIP

    • відвідування всіх потоків
    • презентації спікерів
    • доступ в зону консультацій
    • місця в перших двох рядах
    • паркомісце у Pochayna Event Hall
    • 2 кави брейк
    • ланч
    • подарунок від фестивалю
    • участь в розіграшах від організаторів і партнерів
    • річна знижка 35% на всі заходи ekonomika+ 2021-2022
    1999грн.
    2499грн.
    Отримай 2-ий квиток "Стандарт" безкоштовно Спецпропозиція діє ще
    У мене є промокод

    Спікер Уточнюється

    Тема уточнюється

    Василь Хмельницький

    засновник холдингу Ufuture

    Як розвивати себе і бути успішним. 5 ключових принципів

    Дмитро Сахарук

    виконавчий директор ДТЕК

    Чому бізнеси виходять за межі звичних бізнес-моделей: як відкритість, інновації та партнерство змінюють ДТЕК
    • у наступні десять років енергетичний бізнес в цілому, та ДТЕК зокрема, буде трансформуватися під впливом декількох трендів: decarbonization, decentralization та digitalization
    • інновації та цифрові технології допоможуть компаніям пройти шлях до більш екологічного, більш ефективного та більш технологічного бізнесу
    • для пошуку нових ідей ДТЕК вийшов за межі окремої компанії та почав співпрацю зі стартапами, частина з яких вже реалізована як пілотні проєкти

    Ірина Гевель

    Голова Правління СК «Альфа Страхування»

    Як не тільки розвинути ринок страхування, а й перевести кожного клієнта в тотальний онлайн

    Борис Цомая

    креативний директор FAVBET

    Бути не таким як усі і при цьому залишатися ефективним

    Євген Булах

    директор з продажу та абонентського обслуговування «Vodafone Україна»

    Brave New World? Про можливостi, які АІ відкриває перед людством

    Ігор Сироватко

    керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії

    Smart Choice для вашого бізнесу: як готові рішення допомагають в новій реальності

    Павло Флейшер

    директор з розвитку віртуальної АТС Binotel

    Сервіс по-українськи. Ми маємо це змінити!
    • як керувати відділом продажів без стресу і параної
    • контрольні точки - що не можна випускати з поля зору, якщо хочете більше продажів
    • чим можуть "хворіти" ваші менеджери: що лікується, що - ні
    • наслідки "хвороб" і як їх уникнути
    • чек-лист ідеального відділу продажів і телефонії

    Вікторія Желдак

    HR Director Biosphere Corporation

    KPI як інструмент мотивації команди та спосіб досягнення стратегічних цілей компанії. Кейс корпорації «Біосфера»

    Олександр Рибалко

    керівник напрямку Big Data Scoring

    Big data - iнструмент управління ефективністю бізнесу

    Андрій Федоров

    Head of B2B «Vodafone Україна»

    Нові технології та нова етика

    Анастаcія Кузнецова

    Операційний директор MOZGI GROUP

    Як зробити артиста амбасадором вашого бренду та знайти баланс між творчістю та бізнес-процесами
    • з чого почати? Як досягти ефективної колаборації Бренд + Артист = Синергія
    • як достукатися до серця артиста. 5 кроків із досвідом команди
    • як побудувати внутрішню структуру «команда + продюсери + піар». Процес навиворіт
    • успіхи та факапи – складові будь-якої колаби (чи співпраці)

    Тамара Кідрук

    керівник соціальних та благодійних проєктів «Vodafone Україна»

    Find&Follow. Навіщо колаборації великому бренду?

    Олексій Тараненко

    директор з розвитку Нової пошти

    7 кроків успіху. Стратегія збільшення прибутку

    Євген Бушма

    директор з продажів та обслуговування клієнтів D.Solutions (бренд YASNO)

    Як МСБ може заробити на електроенергії та газі у колаборації з YASNO

    Мальвіна Розенцвіт

    СЕО мережі beauty-салонів Backstage

    Цінності компанії та масштабування бізнесу

    Вячеслав Климов

    співзасновник компанії Нової пошти

    Тема уточнюється

    Ілля Рейніш

    Co founder і комерційний директор Laba

    ТОП 3 інструментів для продажів, які не використовують ваші конкуренти

    Анатолій Мартинюк

    Product Owner IT-продукту СОТА

    IT-інновації для бізнесу. Чому варто відмовитись від класичного касового апарату на користь програмної каси

    Наталія Пинтя

    HR-директор Coca-Cola HBC в Україні, Вірменії і Молдові

    Функція HR, яка будує постковідний світ

    Юлія Далібук

    Communication Manager robota.ua

    Аналітика ринку праці

    Юлія Жмакіна

    директорка департаменту ранкового мовлення 1+1

    Тема уточнюється

    Олена Дальська-Латошевіч

    директорка з PR та комунікацій WePlay Esports Media Holding

    Global PR: як вивести компанію в міжнародне медіаполе

    Ніна Масюк

    HRD Нової пошти

    Здоров’я співробітників як запорука зростання

    Тетяна Каченюк

    головна виконавча продюсерка ICTV

    Тема уточнюється

    Оксана Гутцайт

    українська журналістка, радіо- і телеведуча. Веде програму «Факти» на ICTV

    Тема уточнюється

    Юрій Петрук

    директор “104.ua”

    Як онлайн сервісу вирости у великий бренд

    Каріна Дубініна

    засновниця мережі beauty-салонів Backstage

    Цінності компанії та масштабування бізнесу

    Юлія Зорій

    українська телеведуча. Веде програму «Ранок у великому місті» на ICTV

    Тема уточнюється

    Алла Єрмоленко

    керівниця відділу інформаційних продюсерів та гостьових редакторів ранкового блоку 1+1

    Тема уточнюється

    Валерія Заболотна

    ректор Academy DTEK

    Глобальне перезавантаження: як підготувати лідерів нового покоління?

    Анна Дерев’янко

    виконавчий директор Європейської Бізнес Асоціації

    Тема уточнюється

    Вадим Сидоренко

    Засновник&СЕО of ОМО

    Як впроваджувати інновації на масовому українському ринку
    • інновації - це технологія + спосіб її впровадження, адже технології винайдені 20-50 років тому
    • бізнес не створює технології, він вигадує своєчасний спосіб їх впровадження і "дає" їх людям
    • «Як зрозуміти що час технології прийшло?»
    • «Яку технологію обрати?»
    • «Як правильно пропонувати інновації споживачам?»
    • світ змінюють інновації, але впроваджують їх бізнеси. А бізнеси створюють мрійники, давайте мріяти більше і розвивати Україну

    Тетяна Шишлова

    директор ДТЕК Сервіс

    Як працювати з великим бізнесом ДТЕК? Забираємо рутинні процеси, цифровізуємо сервіси, пропонуємо зручні рішення, підтримуємо експертизою
    • сучасний центр сервісної підтримки у структурі великої енергетичної компанії: досвід ДТЕК Сервіс
    • як зручні та цифрові рішення допомагають бізнесу концентруватися на досягненні бізнес-цілей

    Дмитро Ротар

    офіційний представник Центру біржових технологій, фінансовий експерт

    Фінансова та інвестиційна грамотність як інструмент розвитку бізнес-середовища: В2В і В2С аспекти
    • фінансова та інвестиційна грамотність - актуальний і необхідний hard skill 2021 року
    • навіщо фінансова грамотність широкій громадськості - альтернативні джерела доходу і боротьба з безробіттям
    • як фінансова грамотність рятує бізнеси в епоху економічної кризи і нестабільності
    • як підвищити фінансову грамотність і сформувати у себе чітке розуміння того, як працюють гроші, як їх заробляти і управляти ними
    • фінансово грамотне населення країни = сильна економіка держави! Чому фінансова та інвестиційна грамотність - це необхідна умова для формування та розвитку бізнес-середовища в Україні?

    Володимир Авраменко

    засновник і власник компанії АВК

    Формування трендів

    Гіоргі Іукурідзе

    СЕО компанії SHABO

    Тема уточнюється

    Олена Плахова

    Директор з управління репутацією та маркетингом Нової пошти

    Тема уточнюється

    Сергій Кирій

    Chief Sales Officer Рекламний холдинг «Мегаполіс»

    Цифрова трансформація в транзитній рекламі. Ефективні рішення для бізнесу.

    Ігор Ніконов

    засновник компанії КАN Development

    Тема уточнюється

    Дмитро Шимків

    голова ради директорів Darnitsa Group

    Цифровізація і її вплив на бізнес-процеси
    • цифрова трансформація - безальтернативний шлях перетворень бізнесу, оскільки дозволяє швидко реагувати на зміни, забезпечує гнучкість та адаптивність
    • компанії, які диджиталізують свої процеси, залишаються конкурентоспроможним та відповідають актуальним трендам ринку
    • ефективність таких компаній зростає за рахунок перетворення основних операцій і бізнес-процесів з фізичних на цифрові, а прийняття рішень на основі даних забезпечує більшу швидких і точність

    Поліна Толмачова

    Директор з розвитку агенціі Octopus PR. Член Ради з державної підтримки кінематографу в Україні

    Тема уточнюється

    Андрій Лохматов

    головний редактор бізнес-порталу Delo.ua

    Тема уточнюється

    Кіра Рудик

    лідерка партії "Голос"

    Тема уточнюється

    Даніель Салем

    ресторатор, актор, телеведучий, шоумен

    Бачити, вірити, втілювати

    Євгеній Дихне

    президент авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України"

    Криза - це вікно нових можливостей

    Анна Тігіпко

    засновниця izibank

    Клієнт майбутнього: що йому запропонувати вже сьогодні?

    Сергій Танчинець

    фронтмен гурту «БЕZ ОБМЕЖЕНЬ»

    Криза - це вікно нових можливостей

    Ірина Івасюк

    директор департаменту по роботі з персоналом

    Трансформація HR-процесів

    Ярослав Гуменюк

    директор з маркетингу rоbota.ua

    Як побудувати ефективну маркетингову стратегію для онлайн маркетплейса

    Майк Притула

    Digital HR експерт

    Нові Функції HR у компаніях майбутнього
    • нові правила корпоративної гри в компанії майбутнього
    • хто і як керує компанією будушего
    • що замінить бізнес-процеси
    • ТОП-5 HR функцій, які належить виконувати HRам
    • які інструменти можуть допомогти HR зустріти майбутнє гідно

    Наталія Шмігельська

    засновниця холдингу «Асторг», компанії «Укрптахосервіс», ТМ «Foodmama» і «Готово»

    Від ідеї до реалізації: Основні етапи виведення продукту на ринок

    Ірина Качура

    віце-президент з маркетингу Carlsberg Ukraine

    Інновації як головний фактор зростання
    • секрети запуску успішної інновації: фактори зростання та основні категорії
    • ключові показники для інноваційного продукту
    • ТОП-3 успішних інноваційних кейса Carlsberg Ukraine

    Олена Дерев’янко

    Співзасновник PR-SERVICE, віце-президент DCH, д-р екон наук

    Управління репутацією в підприємницьких компаніях: навіщо, як, що (не) робити

    Олексій Церковний

    Маркетинг - директор

    Нові інструменти маркетингу в Entertainment Tech

    Антон Авринський

    співзасновник і керівник Liki24.com

    Як створити успішний і яскравий стартап

     

    • шлях стартапа: від ідеї до глобальної помітності
    • чому запускати продукт потрібно якомога швидше
    • підводні камені українського ринку стартапів
    • як має мислити підприємець

    Тетяна Лукинюк

    генеральний директор Red Bull Україна

    Як створити ефективну команду


    - як створювати команди
    - як ефективно ними управляти
    - як досягати результату незалежно від зовнішніх умов

    Ксенія Тюрікова

    Head of PR & Employer Branding

    PR - комунікації в Entertainment Tech

    Комберянов Сергій

    Президент Lean Institute Ukraine

    Секрети операційної ефективності: досвід Starbucks, Toyota, Ikea

    Євгеній Євтухов

    CEO Business Radio Group, продюсер

    Як збільшити популярність та продажі у вашому бізнесу за допомогою сучасного радіо?
    • чому радіо – це найвигідніший спосіб швидко створити знання про вашу компанію чи продукт?
    • сучасні інструменти реклами та просування бренду: нативна реклама, експертний маркетинг та сторітелінг
    • як створити справжній блокбастер в голові вашого клієнта за допомогою радіо

    Володимир Оляніцький

    Partner & General Manager

    Як за півроку підключити понад 3000 закладів по всьому світу
    • стратегія швидкого зростання продажів
    • побудова продажів у B2B
    • побудова продажів digital у B2B

    Євген Саранцов

    співзасновник, Product Owner REACTOR.UA Open Innovation Platform (Kiev)

    New Economy CEO: Дилема нового лідерства

    Наталія Кривда

    академічна директорка програм House of Knowledge та Единбурзької бізнес-школи в Україні

    Як нарощувати соціальний капітал і чи приносить він дивіденти?

    Ірина Мєтньова

    засновниця та креативний директор Vandog Agency

    Виживуть лише еластичні. Еластичний бренд = успішний бізнес: чому еластичність — must have в нових умовах?
    • чому розмір не має значення — як навіть найменшим бути дуже цікавими
    • як зробити так, щоб про вас захотіли написати журналісти

    Віктор Рубльов

    тренер з брейнхакінгу та особистої ефективності, директор з розвитку Бізнес Радіо

    Ефективне навчання та розвиток команди. Тренди 2021+
    • ефективне навчання під час стрімких змін
    • розуміння цих принципів про роботу мозку підвищать результативність навчання Вашої команди
    • битва за увагу. Як змінюється сприйняття освітнього контенту?
    • інструментів, які важливо впровадити в корпоративному навчанні у 2021-му році

    Валерія Іонан

    Заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції

    Як Міністерство цифрової трансформації вибудовує екосистему підтримки бізнесу

    Анна Клименко

    керівниця відділу HR, експерт в організаційній психології і психології прийняття рішень

    Адаптивність організації та її менеджерів: що, де, коли і як?
    • що таке адаптивність і з чого вона складається
    • чи добре бути адаптивним або це означає втрату себе як для бізнесу так і для особистості менеджера?
    • чи можна її розвивати?
    • що може заважати адаптивності?
    • AQ - новий тренд, який прийшов на зміну IQ і EQ і/або необхідний елемент?

    Ігор Ніконов

    власник та засновник компанії КАN Development

    Тема уточнюється

    Максим Філіппов

    керуючий партнер венчурного фонду GR Capital

    Венчурні інвестиції: специфіка інструмента і як отримати до нього доступ

    Спікер Уточнюється

    Тема уточнюється

    Ірина Горова

    co-founder і CEO групи компаній MOZGI GROUP, продюсер

    Тема уточнюється
    • co-founder і CEO групи компаній MOZGI GROUP, продюсер
    • співголова робочої групи з концертної індустрії Ради з розвитку креативної індустрії при Кабінеті Міністрів України
    • член наглядової ради українського агентства з авторських і суміжних прав «УААСП»
    • член правління Всеукраїнської асоціації музичних подій «ВАМП»
    • член закритого клубу підприємців середнього і великого бізнесу, CEO Club Ukraine
    • володарка нагород за «Кращий менеджмент артиста» за версією премій M1 Music Awards і YUNA (2015-го, 2017-2018),
    • входить до складу експертної ради національної музичної премії YUNA
    • входить до громадської спілки «Aspen Institute Kyiv»
    • отримала кваліфікаційну ступінь MBA (kmbs)

    Сергій Дідковський

    PR-стратег, співзасновник ресторанного консалтингу «Ресторанские»

    Чи потрібен піар, якщо ви не можете за нього заплатити?

    Олег Любарець

    маркетинг-директор Rocket

    Як конкурувати з міжнародними компаніями та завоювати 40% ринку?

    Алекс Коваленко

    засновник EPI Group/ЕПІ Груп, творець брендів Епікур і ЕПІ ХЕПІ

    Створюючи класну цінність, створюєш потужну «тягу» для бізнесу

    Владислав Савченко

    ІТ бізнесмен, президент Європейської асоціації програмної інженерії "EASE"

    Грамотне партнерство = фундамент розвитку ІТ-сектору України
    • від управління командою до впливу на ІТ-ринок один крок
    • кейси взаємовигідного партнерства
    • що ми можемо зробити для зміцнення ІТ-бренда України вже сьогодні

    Ольга Руднєва

    директорка Фонду Олени Пінчук

    Управлінські лайфхаки, які допомагають МСБ вийти на новий рівень

    Дмитро Деркач

    співвласник «Планета кіно»

    Тема уточнюється

    Наталія Владимирова

    CEO PatentBot, керуючий партнер патентно-правової фірми «Prima Veritas»

    Для чого МСБ власна торгова марка?

    Олександр Соколов

    засновник мережі онлайн-ресторанів

    Система японського менеджменту Kaizen: як це впливає на ваш бізнес
    • внутрішня платформа навчання - як інструмент не тільки залучення персоналу, а й система мотивації
    • розбираємося, що таке «Стратегія 5+» в Kaizen

    Микола Аксентюк

    засновник стоматологічної клініки Rident та консалтингової компанії Medical Business Expert

    Команди майбутнього. Як на нейронному рівні працівники стають фанатами компанії, генеруючи стрімкі прибутки?
    • як зрозуміти поведінку своїх працівників: від чого вона залежить та як її корегувати?
    • як на нейрогормональному рівні створити саморозвиваючу компанію, яка націлена на масштабування бізнесу, стрімкі прибутки та клієнторієнтовність
    • які умови треба створити в компанії, аби працівники були креативними та мотивованими?
    • психологічний захист людей на роботі: як його створити?

    Даниїл Ваховський

    керівний партнер Havas PR Kyiv, засновник медіа MINTRANS

    Станьте цікавими: як розказати історію, яка залучить клієнтів та ЗМІ

    Ірина Титарчук

    виконавчий директор Українського центру сприяння інвестиціям і торгівлі

    Наслідки пандемії Covid-19: від закриття бізнесу до нових бізнес можливостей

    Влад Болсун

    співзасновник та CEO креативної агенції MOZGI Ideas (part of MOZGI GROUP)

    Запит на цінності: чому споживачі шукають чесність у бізнесу
    • цінності та їхнє значення для бізнесу, корпоративної культури і себе
    • як сформувати власну позицію у «покоління чесності» бізнесу та навіщо це треба
    • як й де шукати спільні цінності бізнесу і споживачів
    • Creative = MTV: money, time, values. Власний підхід до роботи з комунікацією

    Олександр Бабій

    засновник Клубу Сталого Бізнесу, консультант з розробки і реалізації програм та донорської координації в SME.DO

    COVID-19 і фандрейзинг для бізнесу: тренди 2021-2022

    Катерина Надточій

    директорка з управління репутацією StarLighrMedia

    Тема уточнюється

    Криза - це вікно нових можливостей

    Євгеній Дихне

    Сергій Танчинець

    Чи варто малому і середньому бізнесу застосовувати стратегії великих компаній?

    Анна Дерев’янко

    Вячеслав Климов

    Гіоргі Іукурідзе

    Ігор Ніконов

    Ірина Горова

    Як і де бізнесу шукати підтримку для переходу на новий рівень розвитку?

    Ірина Титарчук

    Наталія Владимирова

    Антон Авринський

    Олександр Бабій

    Владислав Савченко

    МСБ & медіа: куди стукати, щоб потрапити в ефір

    Поліна Толмачова

    Андрій Лохматов

    Юлія Жмакіна

    Алла Єрмоленко

    Тетяна Каченюк